Inlägg från: MajsanD |Visa alla inlägg
  • MajsanD

Första barnet, i Göteborg?

cotton skrev 2010-06-03 16:57:31 följande:
    Precis så har jag och Carl resonerat, vi vill ju ha en MVC som vänder sig mot oss BÅDA.  Och precis det posivita omdömet har jag hört om MVC Kungshöjd! Ska ringa dem imorgon bitti! *längtar*
    Nu är ju jag snart i mål med min bebis, hoppas iallafall Solig men har bara goda ord för mvc på Kungshöjd, är man orolig så är det bara att ringa eller gå dit så får man stöd och svar på sina frågor Skrattande  Rekommenderas verkligen från mig

Och lycka till med era graviditeter!!Gravid
  • MajsanD
    cotton skrev 2010-06-04 08:24:46 följande:
    Tog förresten ytterligare ett gravtest imorse. Börjar bli en besatthet. En jättefint plus. Superstarkt. Och jag kände att nä, nu fattar jag nog, i magen bor en prins eller prinsessa och nu ska jag vara glad och våga lita på det.

Så idag ska jag ringa MVC Kungshöjd och boka tid! Kan någon rekommendera någon speciell BM, eller är alla bra?
    Min heter Lotta von mentzer, lite svårt efternamn men hon är jättetrevlig och härlig, känns som man kan prata om allt med henne. Och hon frågar verkligen hur man mår och hur allt känns och uppföljer jättebra
  • MajsanD

Ett tips är att sov sov sov, det behöver man, nu när jag är i vecka 39 så har jag de senaste 3 månaderna haft svårt att sova, stor magen, sparkar och knuffningar, 'sd som känns obehagliga men man får ta allt med ros då man vet vad som händer där inne Solig
    och tröttheten går över, sen blir man piggare för att sen bli tröttare igen men som min BM säger, passa på att sov Oskyldig

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?