Första barnet, i Göteborg?
Hejsan
Vad roligt med en tråd för förstagångsmammor i Gbg... vårt är beräknat till 29/1 2011 och vi ska till mvc 16/6 (det är snart :o) i majorna. Så jag är i vecka 6+3 just nu tror jag...
Varit grymt trött hela tiden, värk i korsryggen och en aning i magen. Inget illamående än, peppar peppar.... men håller helt med, svullen runt magen på kvällen och speciellt efter man ätit något.... och frusen känner jag igen också, mer än vanligt...
kul med den här tråden 
Det är nog den inställningen man ska ha (eller i alla fall försöka ha). Men det hade varit skönt med ett tidigt VUL, undrar varför man inte gör det samtidigt som första BM mötet egentligen? Jag menar bara för ens egen skull så man kan känna sig "säker", dessutom har vi tvillingar på min mammas sida i släkten, så oddsen är ju ganska höga för det. Och det hade ju varit trevligt att veta nu så man kan förbereda sig mentalt
dessutom så syns det ganska mycket på mig redan nu (v6+4) i och för sig är jag inte stor innan och då kommer det väl fortare och blir synligt? Men fortsätter det i den här takten blir det svårt att hålla det hemligt....