Första barnet, i Göteborg?
Hejsan! Jag hoppar in här. Jag väntar första barnet i början av mars 2011. Jag och sambon bor ute i en norrförort, men vi har planer på att röra på oss närmare stan när den lille har anlänt.
Hejsan! Jag hoppar in här. Jag väntar första barnet i början av mars 2011. Jag och sambon bor ute i en norrförort, men vi har planer på att röra på oss närmare stan när den lille har anlänt.
Vad roligt att ni redan har kommit med ett nytt fikadatum för nästa fika! Jag tror att jag kan komma då
Kajsa30: jag har oxå funderat på bärsjal eller liknande, men det verkar vara en djungel. Så jag är oxå nyfiken på om det är någon som har koll!
Jag har oxå fastnat i Tradera-träsket när det gäller framför allt bebiskläder. Jag har budat hem både nytt och gammalt till mycket bra priser. Snart har vi nog det mesta i storlek 50/56-62, men eftersom vi inte har tvättmaskin i lägenheten så vill jag nog att det finns lite ombyte, utifall det blir en kräkig bebis.
Jag kan också på måndag.
Englastar
MorMaria81
Mina78
mhek
knittgirl84
Cotton - Stora kramar!
Idag var det äntligen dags för RUL. Allt såg bra ut och det var riktigt spännande att få se hur bebisen sprattlade där inne. Nytt BF är 25 feb, så det är bättre än det jag har gått på förut, nämligen 3 mars.
Jag kan förresten inte komma på fikat på tisdag, jag hade förträngt att jag ska till Finland med jobbet då. Men det kommer väl fler chanser
?
jag tror att nästa vecka skulle passa mig med :)
Tjoho! jag och sambon funderar på att bröja kolla på vagn. Har ni några tips på bra barnvagnsbutiker i stan. Jag tycker att det verkar vara en djungel...
Fika torsdag 14 oktober:
MorMaria 81
knittgirl84