Frökenelin: Ja det var skönt att höra att man inte är ensam med sömnproblemen. Jag somnar precis som du jätte lätt men vaknar väldigt tidigt och kan inte somna om. Går också upp och kissar väldigt ofta, är även törstig hela tiden så det blir en jobbig ekvation...Är väldigt avundsjuk på 14 timmarssömn mammorna

Men det kanske vänder snart får man hoppas.
Cotton: Vad roligt att ni ska gifta er bara ett par veckor efter oss. Stort grattis!!! Förstår din klänningsångest, jag tänker på det nästan varje dag. Har du valt klänning? Jag har köpt klänning, köpte den i mars och hade väl inte direkt några planer på att bi gravid innan bröllopet (snarare efter). Vi är absolut jätte glada för att det gick så fort men nu hänger klänningen hemma och jag har jätte ångest för att magen ska svullna upp och att den inte ska sitta bra. Som tur är den lite för stor och jag har bokat tid för att sy upp och sy in den. Jag kommer att vara i vecka 11 när vi gifter oss så vi är ju även lite osäkra på om vi vill gå ut med graviditeten till hela vårt nätverk som kommer på bröllopet. Ja många funderingar som sagt. Men jag håller med dig det är en väldigt mysig ångest