Inlägg från: Jätten gluff gluff |Visa alla inlägg
  • Jätten gluff gluff

Första barnet, i Göteborg?

Hej på er!

Får det plats en till här?
    Jag är 35, väntar första barnet, är i slutet av vecka 13 & är så glad!
    Bor visserligen inte inne i Göteborg, utan i Kungsbacka, men har ju bott där & jobbar där & så...

Kikade in här igår för att jag kände mig träffad.

• Jätten gluff gluff

Kul! Då hänger jag med här!

Jag har BF 25:e december, undrar om man lyckas "knipa" till 2011?
    jag har gått upp 5 kg jag... Känner det på magen, speciellt om jag lligger på rygg, livmodern är som en "oval boll" liksom... stenhård. Nån mer som gör det? Innan det direkt har börjat puta på magen menar jag....

Själv är jag inne i en lite nojjig period just nu, det var två veckor sen jag var på UL & jag vill dit igen! Gärna varje vecka....

• Jätten gluff gluff

Jag har bokat tid för ett privat UL i nästa vecka! Vi kunde inte vänta tills vecka 19 kändes det som... hi hi... Otålig? Bara förnamnet!
    Så på torsdag nästa vecka (v 15) blir det UL med dvd & bilder & förhoppningsvis en förklarande BM!
    Vad roligt för er att komma iväg imorgon Englastar!
    Jag trodde också jag väntade tvillingar, är själv tvilling, har flera tvillingar längre bak i släkten, plus att oddsen ökar när man är äldre... mamma var helt säker sa hon... men nä, det fanns "bara" en liten knodd där inne!

• Jätten gluff gluff

Men fy vad jobbigt qatteriin.... *kramar om* Det måste kännas fruktansvärt.

• Jätten gluff gluff

Japp Englastar, jag är INTE ALLS lika kvicktänkt som vanligt... det känns som att allt går på halvfart, där inräknat jobbet... He he... tur man inte bara får halva lönen.

Avis på er Bjornis, det låter grymt skönt!

Jag har haft ont i magen hela dagen idag, men har "bestämt" mig för att det är växtvärk av nåt slag....

• Jätten gluff gluff

Jag går nästan bara omkring i mammabyxor jag... har köpt två par jeans & två par trekvartsbyxor & ett par korta, alla med sån där mudd. Jätteskönt, jag hade bara två par byxor som jag kunde ha innan. Men visst känner man sig tjock innan magen liksom ser gravidig ut! Jag längtar så tills jag är i typ v 20, då syns det nog, iaf gör det det på min kompis, hon har jättefin kula.

Jag har köpt mandelolja förresten, på apoteket, som jag smörjer in magen, höfterna & brösten med varje kväll, hoppas på att det åtminstone minskar bristningarna....

• Jätten gluff gluff

Ha så trevligt på fikan allihop! Hinner inte följa med, men jag hoppas på att det blir fler tillfällen!

• Jätten gluff gluff

Åh ska du också till Mama mia imorrn Cotton?! Det ska ju jag med!
    Jag förstår precis hur du menar, jag är jätte, jättenervös! Drömde dessutom att det var nåt fel härom natten... Nåja, det är bara att vänta & se, behöver inte vänta så länge nu iaf.

Jag kan också den 17;e augusti!

Välkommen Mia!

• Jätten gluff gluff

jag är i vecka 15 cotton, har varit på ett UL i vecka 11. Vilken vecka är du i? Jag ska också träffa Lena, fast klockan 8 på morgonen. Ska du välja att få dvd:n också?

Hoppas allt går bra! Kanske kan visa bilder här sen?

• Jätten gluff gluff

Samma skäl här, oro, plus nyfikenhet förstås! Man vill ju se så mycket av sin knodd man kan! Kan man då dessutom få en dvd & se när h*n rör sig så är det desto bättre, det erbjuder de inte hos MVC där vi går.  Hoppas på att få se lite mer noga än på det UL vi var på i vecka 11, då var vi där i max fem minuter.

Klart jag håller dig uppdaterad! Kan inte logga in imorrn från jobbet dock, men imorrn kväll!

Håller alla tummar för oss!

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?