Första barnet, i Göteborg?
Jag tar mig friheten att slänga mig in här jag med!
Jag är en nygift, oerhört lycklig och glad tjej som väntar mitt första barn i mitten av december (13 december enligt RUL). Vi bor och trivs utmärkt bra i Göteborgs västra delar, i Högsbo/Kaverös.
Då vi kämpat och försökt under lång tid är graviditeten är oerhört efterlängtad. Som pricken över det lyckliga i:et har graviditeten hittills varit i princip helt komplikationsfri. Förutom illamående och trötthet under de första månaderna har jag mått som en prinsessa. Jag har precis gått in i 26:e veckan och det är först under de senaste veckorna som magen börjat synas ordentligt. Mysiga sparkar och buffar har jag dock känt 5-6 veckor, mer och mer för varje vecka som går.
Jag måste erkänna att jag inte läst igenom hela tråden, men baserat på att jag skummat igenom de 30 första och de 40 sista sidorna av denna oerhårt långa tråd gläds jag åt att det finns så många härliga människor som går igenom samma fantastiska äventyr som vi!
Jätte söta kläder och mycket bra tradera tips. Vad roligt att bröllopet blev så bra Cotton!