Första barnet, i Göteborg?
Hejsan! Detta verkar vara en trevlig tråd. Får man hoppa in? Har läst igenom en del men inte allt, börjar bli en lång tråd... Jag har BF i mitten av oktober och bor i Masthugget. Hoppas ni har en bra sommar!
Hejsan! Detta verkar vara en trevlig tråd. Får man hoppa in? Har läst igenom en del men inte allt, börjar bli en lång tråd... Jag har BF i mitten av oktober och bor i Masthugget. Hoppas ni har en bra sommar!
Tack för alla välkomsthälsningar!
Jag följer gärna med och fikar på onsdag om jag orkar. Vill inte skrämma dig Katsura och er andra som mår illa men har gått in i en andra våg av illamående. Den första gick över runt vecka 19 men nu i vecka 27 verkar det ha kommit tillbaka. Men, men, nu när jag går in i 3:e semestern så känns det ändå ok för nu känns det ändå inte så avlägset till BF. Hoppas ditt illamående ger med sig snart.
Soffi83: Kul, jag ligger dryga veckan efter. Är beräknad till 19:e.
Kiaa: Vad roligt att det börjar synas. Jag tyckte det var jätteskönt när det började synas ordentligt, innan det så jag mest sliten och lönnfet ut. När magen kom började på något sätt kännas mer på riktigt. Hoppas att tensen hjälper dig med ryggen.
Passar på att lägga till mig i listan också.
Angel20: ? år, Kungsbacka, BF - slutet av augusti 2010
Erwanith: 23 år, Mölndal, BF - slutet av augusti 2010
wanja6: ? år, Svingeln, BF - mitten av september 2010
mmth: 22 år, Rannebergen, BF 19/9 2010
Soffi83: 26 år, Frölunda, BF - början av oktober 2010
sassy: 30 år, Masthugget - oktober 2010
MatildaAn: 22 år, Hisingen, BF - oktober 2010
Snöflinga04; ? år, Mölndal, BF - oktober 2010
Jiji86: 24 år, Göteborg, BF - november 2010
Kajsa30; 30 år, Lunden, BF - november 2010
Fialisan: 24 år, Kållered, BF - november 2010
DjurgårdsRutan: 38 år Kungälv, BF 17/11 2010
jennie90a: 20 år, nära gbg, BF - slutet av november 2010
Emmiii: 22 år, Frölunda, BF - december 2010
Jonna1982; 28 år, Majorna, BF - december 2010
jejja82; 28 år, Hisingen, BF - december 2010
Lycklig2010; 35 år, Kungsbacka, BF - december 2010
MorMaria81: 29 år, Gamlestaden, Bf 22/12 2010
Bjornis: 31 år, Vasastan, BF - slutet av december 2010
Kiaa: 32 år, Högsbo, BF - slutet av december 2010
ceropegia: 30 år,Johanneberg, BF 5/1 2011
Lillebäcks mamma: 24 år, Kallebäck, BF - början av januari 2011
Jackie85: 25 år, Majorna, BF - början av januari 2011
737 dagar: 25 år, Hisingen, BF - 18/1 2011
Annizzzen: 31 år, Askim, BF - början av januari 2011
Proppen1982: 28 år, Landala, BF - början av januari 2011
Bellis: ? år, ? , BF - januari 2011
2Bmamma: 33 år, Kortedala, BF - slutet av januari 2011
Englastar: 29 år, Majorna, BF - slutet av januari 2011
frökenelin: ? år, ?, BF - slutet av januari 2011
Cotton: 32 år, Linnéstan, BF - början av februari 2011
JOSSAN: 27 år, Torslanda, BF - början av feburari 2011
FrökenFinemang: ? år, Guldheden, BF - början av februari 2011
Tarda; 30 år, Majorna, BF - februari 2011
hmiw1981; 29 år, Majorna, BF - februari 2010
MHEK; 27 år, Hisingen, BF - mars 2011
Jag kommer också på fikan i kväll. Har ju inte heller träffat er innan så jag vet inte heller hur ni ser ut men vi hittar väl förmodligen varandra ändå. Jag börjar få en ganska rejäl kula och kommer nog ha tights och en vit tunika, så känner ni igen mig.
Angeeliicca: Grattis till plusset!
Katsura: Skönt för dig att illamåendet lagt sig lite grann iaf. Visst är det svårt att inte berätta för alla när man själv är så lycklig så man tror man ska spricka?
lycklig2010: Segt att vara dålig när det är så varmt och fint väder. Hoppas det ger med sig snart.
Tack för igår tejejer. Det får vi göra om! 
Vad gäller mammakläder så tycker jag att Lovely mama på Övre husargatan är bra. Jag har köpt ett par jeans där som jag är väldigt nöjd med. De har en hemsida som man kan gå in och kolla utbudet på www.lovelymama.se/. Det är kanske lite dyrare än H&M men man kan hitta grejer till ganska hyfsat pris också.
Det finns en butik vid grönsakstorget som jag tror heter Mums också. De har en hel del fina grejer men jag tycker att mycket är i dyraste laget för min del, man ska ju inte ha de här kläderna så himla länge till ändå.
På Linnegatan, ganska nära Condeco finns ytterligare en butik men utbudet där är ganska skralt.
Grattis Kajsa. Vilken härlig plats för frieriet.
Välkommen hit Mina 78!
Skönt med semester Cotton och att alla prover såg bra ut. Hoppas att ni får det bra i Nice.
Imorgon sticker jag iväg och tältar i ca. en vecka så jag kommer kanske inte att hänga här så mycket på ett tag om jag inte tar med datorn förstås. Vet egentligen inte om det är en så bra idé att tälta när man är gravid men jag ska ge det ett försök i alla fall
.
Ha det gött!
Jag kan tyvärr inte heller komma på tisdag. Tråkigt för det var så trevligt sist. Jag har bokat in en profylaxkurs som startar på tisdag. Ska bli väldigt spännande att se om det är något att ha. Sambon är väldigt skeptisk men inser att han inte har så mycket annat att välja på än att följa med
. Jag håller med Björnis, vi får boka in en ny fika snart!
Jag kommer på måndag. Är det Condeco Linné som gäller?