• cotton

Första barnet, i Göteborg?

Välkomna alla nya! Bra att listan snyggats till!

Och lycklig 2010 - GRATTIS till att ha känt knodden... ååå vad jag längtar!

• cotton

Grattis till vagninköpet Lycklig2010! Och jag tycker inte det finns något "för tidigt" när det gäller att handla. Jag tror det är bra att sprida kostnaderna och jag tycker man måste försöka utgå från att allt kommer att gå bra!

Vi åker på semester på måndag (jeeej, Nice, here we come) men när vi kommer hem, har vi sagt att vi ska börja köpa hem lite saker. Ska börja med att få en lista av min vän som fått barn nyligen. Där tror jag att jag kan få med saker som jag enkelt glömt / inte vetat var nödvändiga, annars...

• cotton

Hoppas ni får en härlig fika imorrn tjejer! Kommer att tänka på er!

• cotton

Idag har jag firat Carl som fyllt år och strax ska jag till MVC för lite provtagning, invägning och sånt. Spännande! Inte kul att gå ut igen i detta regn, men det är roligare än att sitta här på jobbet i alla fall... Två dagar kvar till semestern och jag LÄNGTAR!

• cotton

Kul att er fika var så lyckad igår tjejer!

Vi hade en väldigt lyckad fika i slutet på juni och nu får vi alla satsa på att ses den 17 juli!

Gud namn, vi är inte alls ense på den fronten. Men jag har sex månader till på mig att övertala karln...   Vet ju vad jag absolut inte vill ha för namn, och där är vi alla fall rörande överens. 

Ni övriga då? Vilka namnförslag har ni?

• cotton

Var förresten på MVC idag och tog lite prover, bokade RUL mm. Hade jättefint blodtryck, järnvärde, sockervärde mm. Frisk som en nötkärna. Kändes jättebra! Och RUL fick vi ganska sent pga uppbokade tider, men måndagen den 13 september ska vi dit. Så är jag i vecka 19.

• cotton

Å vad härligt det låter Englastar! Vilken semester ni har inplanerat! Du kommer ju att vara SÅ brun när du kommer till jobbet om tre veckor! (och fikan i samband med att arbetsveckan börjar...)

Grattis till ett fint UL! Vart var du och tog detta?

Idag går jag på semester och åker ner till svärföräldrarna i Åsa i helgen. På måndag reser vi ner till Nice. Så jag tror inte jag kommer hänga här så mycket de kommande veckorna. Ni får försöka att klara er utan mig!

Jag kommer också den 17:e augusti förresten. Självklart!

• cotton

Katsura, jag beklagar något så oerhört! Finns inga ord som tröstar, men jag sänder dig en kram och många förhoppningar att ni får hålla er bebis i famnen snart.

Själv kom vi tillbaka från Nice igår kväll. Har varit nerei Åsa utanför Kungsbacka nu och solat och ska dega här i några dagar. Myyys.

Lycklig, ha en underbar resa till Rom! Den eviga staden, å vad jag älskar den! Var där med Carl i slutet på mars och längtar redan tillbaka!

Ha en härlig kväll övriga tjejer!

• cotton

Kiaa, ischiasnerven sitter på höger sida om jag inte missminner mig och även falsk ischias ska stråla ut på höger sida därför. Kanske är foglossning du har? Hör gärna med någon annan sjukgymnast dock, så ont ska du ju inte ha.

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?