MorMaria81 skrev 2010-10-27 15:34:59 följande:
Hej på er!
Hur har ni det? Trist väder här i göteborg nu!

Igår var vi på första föräldrarutbildningen. Det verkar väl helt ok men man kan ju läsa så extremt mycket på nätet nu för tiden så man vet ju det mesta redan. Jag går i gamlestan. Någon annan som går på föräldrarutbildning? Vi är med i en liten grupp och det var lite fnittrigt när vi började med par och andnings övningar.

Får väl se, nästa gång skulle hon prata lite om sex och samlivet. Känns lite absurt att sitta och diskutera det med 8 st främmande personer..
På torsdag går jag in i v 33 och det känns som att det går väldigt snabbt nu. Börjar fundera på allt man vill hinna med innan lillan tittar ut. Man märker skillnad på rörelserna i magen också. Börjar väl bli trångt nu.
Mina foglossningar börjar bli bättre också och det känns sååå skönt. Trodde inte att jag skulle kunna gå vid det här laget eftersom det hela började så tididgt men tydligen har min vila varit till stor hjälp.
Ha det fint allesammans!
Ska på första föräldragruppsmötet på måndag. Kan tänka mig att det bara blir nån slags repetition av vad man redan kan men men, vi kan lika gärna gå. Förhoppningsvis är det några trevliga personer där!
Ja, visst börjar det bli trångt i magen? Det var så från en dag till en annan typ. För nu är det en vädigt massa obehagliga sparkar och knölanden han håller på med. Upp i revbenen och ut åt sidorna. Haha. Jag knuffar tillbaka när han bråkas för mycket.

Mysigt.
Jag har märkt att jag kanske börjar få nån slags foglossning nu till slut. I ljumskarna. Aouch. Mest när jag ligger ner och ska dra upp eller lyfta benen. Ajaj, som att jag sträckt mig typ. Inte så skoj. Kanske bara nåt tillfälligt hoppas jag.