Första barnet, i Göteborg?
Hej tjejer!
Håller med, jätte trevligt igår, tack alla som var med
Det får vi absolut göra om inom kort, ser fram emot det.
Vilken tur vi hade med vädret också, galet vilket regn som kom på kvällen...
Hej tjejer!
Håller med, jätte trevligt igår, tack alla som var med
Det får vi absolut göra om inom kort, ser fram emot det.
Vilken tur vi hade med vädret också, galet vilket regn som kom på kvällen...
Cotton: Vad skönt att höra att allt ser så bra ut
Se till att njut massor nu... och så får vi hoppas att du mår lika bra hela vägen
Den 17:e augusti funkar för mig med.
Det är ju ett tag kvar, så antagligen blir det aningen fler och större bebismagar nästa gång
Oj oj oj,
Här händer det grejjer, äntligen har jag lyckats läsa ikapp. Har inte orkat plocka upp datorn alls i helgen utan bara njutit av det härliga vädret. (jag tycker iofs att det är lite jobbit med värmen precis som många av er skriver)
Varmt välkomna alla nya och nygamla
, kul att se att tråden lever och blir mer aktiv hela tiden
Jag fikar gärna nån gång innan augusti också, var så himla trevligt sist och kommer förmodligen bli minst lika trevligt nästa gång.
Även om jag inte skriver så mycket här så är det underbart att läsa alls råd och kommentarer, man blir liksom lite lugnare av mycket man läser och kan slappna av och (försöka) njuta av graviditeten istället för att bara nojja sig...
Englastar: Vilken konstig reaktion du fick från damen som ringde upp dig, känns ju som att de borde lyssna på den gravida och i alla fall verka förstående. Men skönt att du ändå fick en tid och hoppas att allt kommer att gå bra och ser bra ut
Lillebäcks mamma: Jag har precis som du, jätte stor på kvällarna, man tror den ska ploppa ur när som helst, eller iaf blir hur stor som helst innan det är dags... (jag är 1 vecka efter dig)
Skönt att läsa ditt inlägg om att svullnaden förmodligen kommer att gå ner (om man har tur)
Det låter dock konstigt att magen skulle stå stilla med tanke på hur mycket bebisen växer just nu. Den är ju inne i nån utveckligenfas nu, iaf enligt vad jag läst. MEN jag tror att BM vet bättre, det är ju deras jobb
Hoppas att din svullnad går ner
Välkommen hem Bjornis,
Vilken härlig berättelse om Vietnamn
låter som ett härligt land.
Du skriver att ni funderar på att åka till Malaysia och bla Perhentian Island. Jag har varit där 2 ggr och kan varmt rekomendera dessa öar, heeelt fantastiska, jag var där 2001 och 2005, betydligt mer expolaterat det senare året, men ändå super härligt. Var ju ett tag sen så antagligen har det ändrats ännu mer. MEN Malaysia i helhet är ett riktigt gymt land, skulle kunna tänka mig att åka dit om och om igen
Och har man inte varit på Borneo, den Malaysisa delen (som vi även var 2005) kan jag varmt rekomendera det med för er som planerar bröllopsresor mm
Kul att höra att ni har positiva upplevelser om BMG, jag går där, men tycker att min barnmorska är aningen förvirrad... ska dit på RUL den 10:e så jag hoppas det är lite bättre då...
Jag kan tyvärr inte fika nästa vecka, semestern börjar imorgon och vi ska bila ner till Italien, jag hoppas verkligen att det inte är så varmt så man flyter bort där nere....
Men ser jätte mycket fram emot den 17:e augusti