Första barnet, i Göteborg?
Det där med graviddrömmar är verkligen sjukt. Inatt drömde jag att vi fick en rosa vagn i present och jag blev så ledsen och besviken att jag inte ville ha barnet längre. Nog för att jag tycker det är trist med könsstereotypa babysaker men det var nog en något överdriven reaktion 
Tack för input ang önskelista. Vi har som ni Kiaa redan ett komplett hushåll och verkligen ingen plats för massa "lulllull", personligen tycker dock jag att pengar är tråkigt (delar av familjen har dålig fantasi och jag är lite less på kuvert istället för paket på högtider) både att få och ge. Vi har bland annat önskat oss en servis som vi tänkte ha till vardags, den får helt enkelt ersätta den vi har nu som visserligen är fin, men det känns kanske extra roligt att minnas vår bröllopsdag varje dag när man dukar eller tar sin frukostfil.
Vi har inget värdpar så den idéen går bort, synd för det verkade ju smidigt. Vet inte om min bror som ska toasta är så sugen på att hålla i nått sånt. Han är dessutom ute o seglar månaden innan bröllopet så det blir nog opraktiskt.
Listan är väl mest för de som inte står os så jättenära eller vet vad vi gillar, vännerna och närmsta familjen kan nog hitta på något själva.