-
Ja, vi har varit på affärer & valt ut två modeller som vi kan tänka oss, BRIO Happy & Emmaljunga Citycross. Så den vi ska titta på idag är en sådan. Vill ha en stabil rätt stor vagn, som rymmer vinterkläder & som tål grusvägar. Tror man kan fynda rejält, en vagn är ju inte utsliten efter användande av ett barn. Men visst ska man vara kräsen!mmth skrev 2010-07-16 09:34:39 följande:Lycklig2010: Spännande med vagnen. =) Har ni funderat alls på vad nu vill ha? Även om mn köper begagnad så får man vara lite kräsen och se till vilka behov man har.. -
Härligt! Minns känslan.Katsy skrev 2010-07-16 12:16:31 följande:Cotton:
Det är så nytt fortfarande så i ärlighetens namn så har jag faktiskt inte räknat på det.. Är fortfarande i ett töcken. Har gjort två tester nu och båda två visade såklart positivt.. Känns helt otroligt och overkligt! :D
Grattis!
Du kan räkna ut det här på familjeliv ju. -
Gomorron!
Vad roliga sätt ni berättade på bjornis!
& de blev såklart jätteglada! Det känns som evigheter sen vi berättade, jag kunde inte dölja det för mina föräldrar & sambons föräldrar kom ner & bodde hos oss, så alla fyra fick veta i vecka 6.
Nu ska vi på utflykt ner till Varberg.
Onsdag, 18.00 condeco avenyn funkar fint för mig. -
Gomorron!
Hej sassy!
Välkommen.
Japp, det är jätteroligt när magen syns! Jag vill känna mer dock. Berättade jag att jag kände Knodden? *ler brett* -
Gomorron!
Klart att du är trött bjornis! Nytt jobb & massa dagar i rad & så precis hemkommen från semester on top of everything else liksom...
Skoj att de blev glada!
Vi köpte vagn igår!
Det dök upp en sån som vi vill ha, begagnad på blocket. Den var jättefin, & billig, så det kändes dumt att inte åka dit & kolla. & den var jättefin. Så nu står det en svart Brio Happy i garaget! Lite tidigt, men vad fasen, vi sparade massa pengar! -
Morrn morrn.
Jag är kass idag.
Varit vaken med magknip massor i natt & är helkass i magen. Hemma idag. Dvs ingen fika för mig heller...
Trist. Hoppas ni får jättemysigt! -
Tack fialisan!
Det funkar sålänge jag är hemma & kan springa på toa när jag vill..
Jag hoppas att ni får det jättemysigt på fikan!
17:e augusti är vi i spanien! Vi bokade en resa igår, 15-21 aug, för jag ville komma iväg på en sol & slappa-resa medans tillfälle finns.
Men jag hoppas såklart på fler tillfällen till fika!
Spännande med inskrivning MHEK!
-
Gomorron!
Låter bra att ni hade det trevligt på fikan!
Jag gjorde rätt som stannade hemma, var helt orkeslös hela dagen. Idag är det lite bättre & jag har fått sova gott.
Vad gör ni andra i regnet? -
Den heter M.U.M.S. vitsigt nog, sitter ihop med barnklädesbutiken tilda & melker. De har fina grejer, men det är ganska dyrt. Fast de kanske också har rea nu!Tarda skrev 2010-07-22 10:55:14 följande:Vid grönsakstorget, den lilla snuttgatan där babyproffsen ligger i slutet, precis i början finns en butik med mammakläder, minns bara inte vad den heter.
-
Ska också på RUL i vecka 19, som är nästa vecka i mitt fall. Jag tror det är ganska vanligt.
Jag tror man kan ha byxorna med jätteresår rätt länge, jag tycker den är lite lös nu. Har också 3/4-byxorna från hm, både svarta & bruna & två par jeans. Har beställt ett par svarta byxor också från HM. I nya höstkatalogen /& på nätet fanns det lite nya mammaplagg, bla tror jag det var svarta jeans!
Vi har bestämt namn om det blir en tjej. Blir det en kille så har vi 4-5 förslag som vi bägge gillar. Men har bestämt att hålla det hemligt tills det är dags.
Vad bra att du är kärnfrisk cotton!