Inlägg från: sthlmarn |Visa alla inlägg
  • sthlmarn

    För alla oss enastående singlar :-P

    I´m here

  • sthlmarn

    Godmorgon till den trevliga tråden, där man känner sig välkommen

    Gissa vad.................................jag jobbar

    Åh, så underbart skönt att friskförklara sig själv.....that´s life.

  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 07:49:07 följande:
    skönt för dig Hogge
    Ja....idag känner jag att allt kan hända
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 07:52:26 följande:
    sweet... hmm fast vad? *nyfiken*
    HAHAHA.........ja, det vet man ju aldrig There´s no end to the possibilities
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 07:58:18 följande:
    såååå hemlig *suck* jajaja va det dårå *surar*
    HAHAHA...........jag älskar när du är nyfiken
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 08:01:24 följande:
    o jag HATAR när du gör mig nyfiken utan att berätta Rynkar på näsan
    Tungan ute
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 08:04:33 följande:
    dummer.... Gråter
    nej, jag är inte en dummer.............det vet du väl
    ">

  • sthlmarn
    GBgumman skrev 2010-06-03 09:03:13 följande:
    ÅH!! Vad skönt med en tråd utan en massa sura bitchar som hela tiden ska skapa intriger o förstöra i alla trådar!! Så Less på dem!!

    Finns för mkt sådant på FL tycker jag, vilken tråd man än går in i så är det ngn bitch som ska på o ge rappa bitchslaps o skapa intriger mellan andra, men det är väl här på FL de samlas antar jag för att få lite uppmärksamhet, IRL har väl folk tröttnat på dem eller så är det här de får ut sina undertryckta agressioner Tungan ute

    Skönt med lite civiliserade människor!!!!
    Ja, jag kan inte annat än hålla med!
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 09:07:41 följande:
    haha här är vi mest civiliserat småtokiga ist
    *asg*
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 09:21:52 följande:
    håller med RÖD FLAGGA hahahaha
    *asg*..............ja, det vore nåt

    Vi skulle väl hålla oss till grön iallafall
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 09:33:48 följande:
    hahaha här har vi namnbyte ser jag
    jepp....tyckte det var dags att ta ett nytt steg
  • sthlmarn
    GBgumman skrev 2010-06-03 09:38:45 följande:
    Klart man får skojja o flirta lite med singlarna, men börjar ngr få ihop det så respekterar man det o lägger ner, vore synd att förstöra syftet med singeltrådarna. Tungan ute

    Men det där är sunt förnuft förstås. Men tyvärr finns det de som inte förstår sådant, fast i och för sig är väl ingen i en sådan situation något att ha. Varken den som flirtar med någon "upptagen" eller den som är "upptagen" som flirtar tillbaka. Så i och för sig kanske det är bra så att man kan skilja guldkornen från pöbeln.

    En realtion, vänskap eller kärlek, bygger på ömsesidig respekt och det lär de sakna som håller på så.
    ojojoj.......vart har du hängt nånstans innan då?
  • sthlmarn
    GBgumman skrev 2010-06-03 09:54:45 följande:
    Fast svartsjuka och respekt är väl ändå inte samma sak eller har med varandra att göra?

    Och om nu så var fallet, att den man försöker bygga upp något med skulle tycka att det vore tufft att man flirtar, är inte det rätt normalt?! Och är inte det bara ett sätt att visa denna respekt att sluta flirta, om det nu bara är på skoj, om den andre mår dåligt utav det? Om man nu bryr sig om denna borde det väl vara ett självklart val?? O nu menar jag inte sjuklig svartsjuka! Men nog är det rätt allmänt att man inte uppskattar att den man bygger upp ngt med, flirtar med andra?

    Men beror väl på vad man har för relationer, har man själv en otillräcklig relation IRL så kanske man söker bekräftelse här istället?! kanske det bitcharna gör?

    *amatör psykologen har talat hahaha
    ojojoj....vad är det du råkat ut för egentligen?
  • sthlmarn
    GBgumman skrev 2010-06-03 10:20:37 följande:
    Jag?? Nja, jag har fått lära mig att respektera människor i min omgivning den hårda vägen. Dessutom har jag utvecklat en rätt stor empatisk förmåga genom åren så bryr jag mig om ngn så vill jag dem väl. Sen har jag jobbat med just människor med relationsproblem både på singelnivå och parnivå, så vet juh hur enkelt det är att förstöra förtroende och hur svårt det är att bygga upp igen. Och hur mkt respekt betyder i en relation. Att då förstöra ngt sådant genom att spela på andras känslor och flirta lite på skoj när man vet att det sårar ens partner, det känns för mig otroligt dumt och på låg nivå iom att jag sett vad detta lilla skoj kan göra och förstöra och hur lång tid det tar att bygga upp igen. Och oftast är det den som varit den respektlöse som ångrar sig i slutänden och den som helst av allt önskar det ogjort, medans den andre sårade parten ofta är den som växer genom det.

    Respektlösheten och flirtandet bottnar ofta i ngt mer, dålig självkänsla, sårad sedan förr, rädd för relationer, i behov utav bekräftelse.

    Men nu var det inte psykolog jag skulle vara här, och det är långt ifrån alla det ovanstående handlar om, men jag har sett baksidan utav detta spel allt för många ggr för att vilja delta i det eller för att inte bli illa berörd utav det. Speciellt som jag själv en gång i tiden betedde mig just så utan att riktigt inse varför och vilken påverkan det fick på andra.
    ok....och vem är du då förutom psykologen?
  • sthlmarn

    GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    åh vad skönt att få skrika av sig! Fy fan säger jag bara.......

    just nu känner jag mig som Demon

  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 16:30:02 följande:
    o jag förstår varför ibland behövs inga ord haha
  • sthlmarn

    ojoj......*lägger benen på ryggen och springer härifrån*

    see ya!

Svar på tråden För alla oss enastående singlar :-P