• Thelisesmamma

NAN HA

Har sedan en tid tillbaka  gett min 10 veckors bebis NAN HA, då vanliga NAN 1 bara gjorde henne lessen me magknip. Har funkat klockrent. Tills för ett tag sen då hon började kräkas otroligt mycket. Bytte då tilbaka till vanliga NAN 1, å allt är klockrent. Hon kissar jättemycke, kräks ingenting och verkar nöjd me tillvaron. Är det fler som upplevt liknande?? Kan de ha vart så att hennes mage utvecklats så att hon fixar NAN 1 bättre nu??

• Svar på tråden NAN HA
  • Miss DQ

Vad är NAN HA för nått då? Alltså vad är skillnaden på dom två ??

• Thelisesmamma

NAN HA är  ersättning som motverkar allergi och är bra till väldigt känsliga magar. Typ nästan som Baby Semp har Lemolac, har Nestlé NAN HA på ett ungefär alltså...svårt å förklara. Men vissa barn tål inte vanliga NAN, bara HA.Men det verkar va  övergående.

• Aurora Borealis

Jag har inte använ NAN men min son tålde bara Lemolac i början, sen så råkade jag köpa vanlig Babysemp när han var 8 veckor och då tålde han den, de kan ha omogen tarm i början tydligen. Så jag hoppas att han inte kommer ha något problem med magen sen.

• Miss DQ

Jag har bara hört dåligt om babysemp, att NAN är mer skonsam för magen. Men tur att det funkade för er. Skrattande

• Mullan1

Min kille köpte fel, lemolacen (har haft nan ha sen han var ca 4 veckor) provade den nu bara för att se om han kan dricka den för att jag tycker det är onödigt att slänga, och nu kräks han inte ett dugg och verkar mättare längre... (av lemolacen)

Svar på tråden NAN HA