kondylom!
Hej.
Jag misstänker att jag har kondylom och har väl då smittat min pojkvän.
Jag trodde först att det kanske var herpes, men vad jag läst mig till och frågat kompisar värkar det som att jag fått kondylom =(
Jag har tagit bort cellförändringar på min livmoder och fick svar att det var ett papilomvirus. Jag har även haft ett samma virus fast inte i underlivet som jag fick operera bort. Det konstiga är att jag aldrig fått frågan när jag testat mig mot skönsjukdommar, inte heller när jag tagit bort cellförändringar...
Jag har sett på min pojkvän att han har HAFT Vårtor på kuken som har kommit och gått, jag sj har inte haft nåt innan men upptäckte att jag oxå fått likadant. ( Jag vet med 100% att om det är nån som haft det från början så är det jag) Delvis för att mitt ex fråga mig om jag hade det för han hade fått det och TRODDE att det kom från mig.
Jag är livrädd för att ta upp det med min pojkvän för han kommer tro att jag varit ortogen och det har jag verkligen INTE!!
Hur smittar detta, hur behandlar men detta, kan man bli helt av med vårtorna för alltid efter behandling utan att dom kommer tillbaks? Kan jag vaxinera mig, och hur fan ska jag förklara detta för min pojkvän???? HJÄLP!