• Anonym

Instant slim någon som testat?

Är det någon som testat Instant slim och kan säga fall det är bra? Går på diet nu och försöker gå ner det sista 8kg men det har helt stannat så tänkte testa detta i ungefär 1 månad? är det någon som gått ner mycket av detta och om man tränar samtidgit kan man då få en smal mage? För det är inte jättemycket fett på magen. men kärlekshantag har jag :S och på magen med kan man få tag på ganska mycket fet =/

• Svar på tråden Instant slim någon som testat?
  • jamila2000

Började med instant slim i måndags hade imorse gått ner 1,5kg.
    Förut kunde jag gå och vara småhungrig på dagarna men inte sen jag började med pillren och mitt sötsug är borta.

• Anonym

Var det inte instant slim man hade hittat spår av amfetamin i?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-06-03 19:57:44 följande:
    Var det inte instant slim man hade hittat spår av amfetamin i?
    nej det var super slim men de får ej säljas längre..
  • Anonym
    jamila2000 skrev 2010-06-03 19:52:33 följande:
    Började med instant slim i måndags hade imorse gått ner 1,5kg.
    Förut kunde jag gå och vara småhungrig på dagarna men inte sen jag började med pillren och mitt sötsug är borta.
    Vart köpte du dina? Äter du som vanligt eller går du på någon diet? Tränar du mycket? Förlåt att jag frågar så ycket :P
  • Anonym

ingen mer som vet??

• Anonym

Du får väl helt enkelt testa och se! Det är ju knappast något mirakelpiller som innebär att du kan äta 3000 kcal utan motion och samtidigt gå ner i vikt...

• Anonym

Nej det tror jag inte heller :P Jag äter just nu bara 1300kcal så tänkte om jag behövde äta så lite fortfarande. och sedan tränar jag nästan varje dag. Tänkte bara höra om man behövde äta så lite eller om man kan äta som vanligt typ 1700-2000kcal om dagen och träna om man går ner i vikt iaf.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-06-03 22:58:10 följande:
    Nej det tror jag inte heller :P Jag äter just nu bara 1300kcal så tänkte om jag behövde äta så lite fortfarande. och sedan tränar jag nästan varje dag. Tänkte bara höra om man behövde äta så lite eller om man kan äta som vanligt typ 1700-2000kcal om dagen och träna om man går ner i vikt iaf.
    aha då förstå jag..jag hade nog legat kvar på samma faktiskt.
Svar på tråden Instant slim någon som testat?