Inlägg från: Michisen |Visa alla inlägg
  • Michisen

Ingår mat på flyget? Ryanair?

Varför klaga på att ett lågprisföretag har lågprisservice, det vill säga ingen service alls?

• Michisen

Från Ryanairs hemsida:

Passagerare får gärna ta med sig egen mat ombord, men av säkerhetsskäl tillåter vi inte medhavda varma drycker.

Ryanair har ett delikat utbud av snacks ombord och ett urval varma och kalla drycker samt öl, vin och sprit till försäljning av vår kabinpersonal på alla våra flyg. Sortimentet hittar du i vår flygtidning.

Klicka nedan för mer information www.ryanairmag.com

• Michisen
    viseversa skrev 2010-06-04 09:13:16 följande:
    Fast man kan ju tycka att dom iallafall ska kosta på sig att ha fler än en fungerande toalett på flyget. Det kan dom iallafall kosta på sig eller?
    Vet inte vad du menar. Är det så att toaletten är ur funktion men att en toalett fungerar så ser jag hellre att flyget avgår i tid med en fungerande toalett än att de tar undan planet för oplanerad service och ändrar i flygschema med förseningar som följd.

Men det är ju jag det.

Som sagt - det är ett lågprisbolag, vill jag resa lyxigt istället för billigt så bokar jag väl första klass med SAS eller nåt annat bolag istället för att resa med Ryanair som i princip är ett bussbolag med vingar...
Svar på tråden Ingår mat på flyget? Ryanair?