tips på farsdags present??
Dags för vår första farsdag...
Har ni ngt tips på present? Vill att det ska ha med Vincent att göra.
Funderar på att göra en musmatta...
Dags för vår första farsdag...
Har ni ngt tips på present? Vill att det ska ha med Vincent att göra.
Funderar på att göra en musmatta...
Ingen....
På våran Öppna förskola kunde man göra serveringsbrickor av teckningar eller handavtryck. Bra ide´. Ja eller tryck t-shirt med nån ball text på. Avgjutning i gips på barnets hand eller fot. Kort i fin ram att ha på jobbet.
Ja det va väl va jag kom på.
Själva åker vi på en findlandskryssning hela familjen (hade poäng) att växla in..
Lycka till
Tack för tipsen.
Ha en trevlig resa
när e fars dag?
En bild tryckt på en tröja med texten Världens bästa pappa fungerar också...eller en nalle som bär en sådan specialgjord tröja med tryck...bilden givetvis på barnet
Fars dag är den 13/11. Samma dag ska vår dotter döpas.
Det känns som om fars dag kommer att glömmas bort i samband med dopet, men jag tänkte att jag och Robin får ge pappa Markus presenten på kvällen.
Jag har dock ingen fantasi så det får bli en vit skjorta och slips.
Kami74: Kan man beställa det där på någon sida på nätet?
Jag har försökt att hitta ett annat företag än det jag använde (då de gått i konkurs), men det verkar inte finnas på nätet. Enda alternativet är ju att du köper en ursöt tröja i liten bebis strl med tryckt bild och text...och sätter den på en nalle i halvstor strl...blir ju fortfarande samma sak, men med lite extra jobb.
Exempel på var du kan beställa en sån tröja är :
www.martryx.se/prod_hz.asp
Jag hittade en adress till:
www.lays.se/cgi-bin/webshop/lays.cgi&product=Eget_Fototryck&pid=2090&log_pid=yes
DÄR ÄR EN NALLE MED BILD OCH TEXT MÖJLIGT
Yes jag hittade ett ställe
Till min sambos födelsedag hade jag köpt en tröja som vi skrev ÄLSKAR PAPPA på och gjorde tjejernas handavtryck på med textilfärg. Den blev jättefin och han blev jätteglad...
Jättefina tröjor men det blev dyrt med frakten...
Min sambo gav mig en fin klocka på min första mors dag så det förpliktigar
Nä, allvarligt talat vet jag inte vad man ska hitta på... En god middag blir det i alla fall, och kanske nåt mysigt i klädväg från mig, och så nåt med anknytning till vår dotter. Ett inramat foto, en t-shirt med nåt lämpligt på eller nåt...
Oliwers pappa ska få en kulkedja i silver med en typ id-bricka, som det står Oliwer på. Lite mindre modell och jättefin!
vad är det för fel på att ge kort o blommor?
Jag fick INGENTING på mors dag (då var Alice 2 v!) så antingen ger jag igen med samma mynt, eller så får han nåt fint... Har inte bestämt mig *ler djävulskt*
Har köpt ett örngott på Hemtex som det står Världens bästa pappa på och ett bar boxershorts. Det räcker tycker jag, behöver inte vara något dyrt utan nåt litet bara. Köpte ett örngott till mig själv också som det står Världens bästa mamma på
vilken datum är fars dag???
www.bebistrojan.se/
Där finna pappa tröjor, muggar, klocka med "stolt pappa"...mm