• Anonym (lollo)

kan man ta fel el e de ovanligt?

Om man känner dragning till de egna könet (ev bi isf), o känner i luften att de kan vara nåt på G - e de vanligt att man tar helt o hållet fel o gör bort sig totalt?? vet absolut inte hur ja ska gå till väga för att få veta, ska ut me en väninna ikväll o åter en gång ligger nåt i luften (eller?)... Jag har hört att hon ska vara bi men - som sagt - de e bara rykten...??? Ni som har erfarenhet - säg nåt...

• Svar på tråden kan man ta fel el e de ovanligt?
  • redneck girl

vågar man inte fråga...får man inget veta.

• Tassdjuret

Det bästa är att umgås och försöka fråga. Flirta lite. Det är väl som med vilket ragg som helst, osäkerheten finns alltid där. Men om du inte gör nått så riskerar du ju att missa nått, vilket du säkert kommer ångra senare. :P Jag hade en crush på en brud som jag inte visste vad hon hade för sexuell läggning. Flera år senare fick jag veta att hon var lesbisk, men då var jag inte kär längre. Så uh, ja, man kan säga att jag grämer mig lite.

• Anonym (bi)

Jag är sjukt förälskad i en tjej och har ingen aning om ifall hon också är bi. Problemet, tycker jag, tjejer emellan är att vi gärna slänger blickar på varandra, tar på varandra osv utan att det ligger något bakom. Dvs saker man hade tolkat som och vetat att det var flirt ifall en kille hade gjort samma saker. Skitsvårt att tolka signaler från tjejer.
    Så jag fårstår ditt dilemma. Frågan är vad du förlorar genom att testa?!

• lykantrophona

Flirta som om du skulle gjort det mot en kille. Det finns ju alltid en osäkerhet även med heterosnubbar (du kanske inte är hans typ), och även om hon inte är attraherad av dig borde hon kunna ta det som en komplimang.

Svar på tråden kan man ta fel el e de ovanligt?