Hemlig penispump!?
Hej! Jag och min kille är mer eller mindre sambos (han bor hos mig innan vi flyttar till en gemensam lägenhet om en månad) och skulle ta fram en sak under sängen och hans väska som läg där såg spännande ut och jag undrade varför han hade tryckt in den där längst in eftersom han använt den till gymmet - och där ligger en penispump. Jag har själv leksaker som han VET om och som jag använder ganska sällan själv, och ibland med honom. Den här var använd, men hade en kartong i väskan så den är nog ganska ny.. Jag kan ju knappast ta upp detta och prata med honom om det eftersom jag kanske inte skulle kollat i väskan!? Åh!
Vi har verkigen aldrig sex och jag upplever det som om han inte vill och att han inte tänder på mig, något som han säger inte är sant.. Vi träffades i 4 månader innan vi blev tillsammans och hade sjukt bra sex väldigt mycket och ofta, nu är det en gång i månaden mer eller mindre.. Alla ursäkter.. Fan, jag är bara så ställd!! Han får jättegärna ha en, men kanske kul om jag vet om den? Speciellt när han inte vill ha sex med mig...