• Anonym

Hemlig penispump!?

Hej! Jag och min kille är mer eller mindre sambos (han bor hos mig innan vi flyttar till en gemensam lägenhet om en månad) och skulle ta fram en sak under sängen och hans väska som läg där såg spännande ut och jag undrade varför han hade tryckt in den där längst in eftersom han använt den till gymmet - och där ligger en penispump. Jag har själv leksaker som han VET om och som jag använder ganska sällan själv, och ibland med honom. Den här var använd, men hade en kartong i väskan så den är nog ganska ny.. Jag kan ju knappast ta upp detta och prata med honom om det eftersom jag kanske inte skulle kollat i väskan!? Åh!

Vi har verkigen aldrig sex och jag upplever det som om han inte vill och att han inte tänder på mig, något som han säger inte är sant.. Vi träffades i 4 månader innan vi blev tillsammans och hade sjukt bra sex väldigt mycket och ofta, nu är det en gång i månaden mer eller mindre.. Alla ursäkter.. Fan, jag är bara så ställd!! Han får jättegärna ha en, men kanske kul om jag vet om den? Speciellt när han inte vill ha sex med mig...

• Svar på tråden Hemlig penispump!?
  • Empan81

Men en penispump är väl inte till förnjutning utan snarare när man har problem att få upp den. Han kanske skäms om att prata med dig om det o visar det genom att "inte vilja ha sex"

• Anonym

Han kanske har köpt den för att även han vill ha mer och bättre sex med dig?

• Anonym (Ojdå)

Är inte en penispump till för att göra den större liksom?

• Therese6699

Håller med ovanstående... den har man väl om man har problem med att få upp den. Tror inte det har något med dig att göra.

• Anonym (Ojdå)

Tre personer som tänkte lika samtidigt. Kul!

• Anonym

Ja jag vet inte? Mår bara väldigt dåligt av det hela faktiskt. Storleken är inget att klaga på och ja.. jag vet inte.. Vi ska prata om allt har vi sagt och i lördags gick det utmärkt att ha sex utan att vara här hemma = utan pump.

Men när f*n skulle han använda den då? Jag är hemma mer eller mindre när han är hemma och ja.. vi bor i en etta och ja.. fan.. Jag vill bara att han ska komma och prata med mig om det! Jag har sagt massa gånger att jag tycker det är jobbigt att vi inte har sex, men det händer inget. Han får ju upp den och det är/har inte vart problem innan?

• Anonym (Ojdå)

Han kanske upplevde att han hade problem för ett tag sedan. Det var kanske inget du märkte men nu har det satt sig i huvudet på honom. När det börjar verka läge för sex så ser han ett möjligt misslyckande framför sig. Kommer han förbi den första tvekan så visar det sig inte vara några problem. Den vetskapen är däremot glömd till nästa gång det verkar vara sex på gång.

Kan tänka mig att det är samma för många kvinnor som inte vill. En massa skumma tankar i huvudet som blir hinder. När de är passerade är sex lika bra som det var "förut". En kunskap som är borta nästa gång men alla hinder är kvar.

God mat, tända ljus mm är en ritual som ska få kvinnor att komma förbi sina hinder. Om det finns en normalritual för att få män att komma förbi sina vet jag inte. Män vill ju alltid, eller hur..?

• Bridis

Du säger ni hade underbart sex i början och nu har ni knappt sex alls. Lägg då till i ekvationen att du hitat hjälpmedel om man har problem att få upp den.

Vissa gånger kanske han inte har några problem med att få upp den. Men dessa gånger verkar ju vara rätt så sällan. Givetvis skäms han över sitt problem och vill inte prata om det och bor ni nu i en etta och han skäms så är det svårt för honom att smita iväg och pumpa upp sig.

Problem kan komma och gå om vart annat, ni behöver prata om det se om ni kan lösa det på ett eller annat vis.

• Anonym (citerar en text)
    "En penispump är en plastcylinder som mannen kan föra in penis i. Genom att man sedan pumpar ut luft ur cylindern så skapas ett vakuum. Penis sugs då in i pumpen och blod strömmar till. Effekten blir att penis sväller och ökar i storlek. En penispump kan både användas till att på konstlad väg skapa en erektion, eller att imitera en avsugning. Penispumpen kan därför både fungera som ett manligt sexhjälpmedel mot impotens, eller som en sexleksak för manlig onani. Många män gillar även att använda en penispump därför att storleken på penis ökar. Storleksökningen är inte permanent, utan penis återgår efter några timmar till normal storlek igen. När erektionen går ner kan man däremot se en stor skillnad på penis i slakt tillstånd. Den här storleksökningen håller ofta i sig i flera timmar och upplevs som mycket positiv av många män."

Källa: http://www.penispumpar.se/
  • Anonym

Tack för alla svar.. Hittade med den infon som #10 skickade. Jag har strstädat lägenheten idag och skickade ett sms (han sitter ju faktiskt på jobbet) och skrev att jag skulle lägga lite av hans saker i väskan när jag städade och sa att han kan prata om det när han känner för det. Kort och gott. Han vet att jag vet och han får ta upp det när han känner för det om det nu är så att det är svårt för honom att få upp den och det är jobbigt att snacka om eller att det just är för att det är skönt!

Men det känns ju ändå konstigt att ha hittat den eller så.. Hur hade ni berättat för er man att ni hittat hans hemliga sak!?

• Anonym (ego)

Om pumpen ligger i väskan som han har till gymmet så kan det ju vara så att han använder den för sitt ego.. Han kör några pump i bilen innan guymmet så skäms han inte för sin lilla snopp när han står i duschen med de andra killarna... För även om han är normal vid stånd så kan han ju ha lite mindre vid slak.. Om han är mindre vid slak så kan han ju inte stå och runka upp sig för att visa alla andra i duschen att han är normal haha så bättre pumpa upp den innan.. Kort sakt.. det kan vara en ego sak för att slippa ha en liten i duschen.. För jaa vi killar kollar nyfiket på varandra i smyg i duschen.. Eller så kanske han pumpar upp den innan han kommer hem efter träningen för att ha sex med dig.. eller så var det kankse ett impulsköp, han trode kankse han skulle få en bauta kuk, och när så inte blev fallet så svalnade intresset men han ville inte kaste den så han la den där han inte trode du skulle kolla....

• Anonym (Ojdå)

Det viktiga är att man inte drar en massa slutsatser av fyndet. Sedan kanske man ska vara lite försiktig med hur man tar upp såna här saker.

Säg att man har en flickvän som inte vill ha analsex. Vid något tillfälle hittar man en låda där hon har sin dildo(samling). Till sin förvåning ser man att där också ligger en buttplugg. Det sämsta man kan göra är att börja må dåligt och ifrågasätta sig själv. Orsakerna till att den ligger där kan vara så väldigt många och alla är inte dåliga.

Det låter som att TS börjat det här på ett bra sätt. Nu kommer däremot det knepiga. Att möta honom och hans känslor när han kommer hem.

• Anonym

Haha, har han komplex för storleken (även som slak) så vet jag inte vad. Inget problem så att säga Men den ligger inte i hans vanliga gymväska.. Bara i den han har i reserv eller så, så denna ligger bara hemma.. Får väl se när vi ska prata om det. Han är ute med en vän  idag så...

Svar på tråden Hemlig penispump!?