• Jenna88

Någon som har testat naturläkemedel som fungerat och fått äl?

Är det någon som vet något naturläkemedel som fungerar? Har hört mycket om agnus castus men är det någon som testat detta och fall det fungerat för er? Eller vet nu
    ni något annat som fungerat för er som gjort att ni fått regelbunden äl?

• Svar på tråden Någon som har testat naturläkemedel som fungerat och fått äl?
  • Jenna88

Finns det inte någon som vet?

• Lovelyness

Hej!

Jag fick problem med min mens som blev jätteoregelbunden och kände inte av någon ägglossning på flera månader. För ungefär tre månader sen började jag äta apiforce och sen dess är min cykel exakt 28 dagar och min ägglossning kommer punktligt. Så för mig fungerar apiforce jättebra, jag äter den från mensens första dag och sen 14 dagar framåt.

Hoppas du hittar något som fungerar!

• Klarabella89

Men du har inte pco va? Bara oregelbunden mens? Vart köpte du apiforce någonstans?

• Lovelyness

Jag köper dom på hälsokostaffären, finns att köpa online också. Jag har inte pco, vad jag vet.

• scaniae

Jag har PCO-S, den värre varianten.

Jag var VÄLDIGT skeptisk till naturläkemedel men läste till sist på allt jag kom över och vågade ta steget att prova och det var DET BÄSTA JAG NÅNSIN GJORT!

Jag läste att Rosenrot är bra för oss med PCO/PCO-S.

Jag letade upp den bästa rosenroten, dvs INGA biverkningar

Jag hittade Arctic Root som de säljer på apoteket som blivit bästa naturläkemdel 4 år i rad o nu även e godkänt som läkemedel

så det kan jag rekomendera!

Jag tar en tablett varje morgon. min mens kom tillbaka efter 14 dagar och likaså varje gång jag gjorde uppehåll och höll sig regelbunden.

Jag har aldrig mått så bra i mitt liv som sen jag började äta arctic root och kommer att äta de resten av livet.
    Mensen kom tillbaka och blev regelbunden OCH jag kände hur all stress bara r ann av mig. de säger att man ska bli pigg av den och det kanske jag har blitt, kanske därför det kändes som om all stress rann av mig eller så kanske man ska ta fler för att bli pigg. jag tar bara en om dagen för att få regelbunden mens och må bra.

det finns ju massa andra rosenrötter från andra företag men de har ju en massa biverkningar så de vågar jag aldrig prova.

Lycka till!

o berätta sen hur det gick

• scaniae

Jag brukar göra uppehåll när jag har mens. ingen anledning egentligen men känns som att det är bra för kroppen att göra uppehåll just då

• Jenna88

Men fick du äl som du skulle då också?

• scaniae
    Jenna88 skrev 2010-06-08 20:40:03 följande:
    Men fick du äl som du skulle då också?
    jag fick ÄL flera ggr men vet inte hur regelbundet, jag har inte riktig koll på min ÄL, bara på min mens
  • Jenna88

okej =)

Men är det någon mer som har någon erfarenhet av naturläkemedel?

• Jenna88

Ingen som vet något om hur bidrottninggele fungerar bra och vilken sort?

Svar på tråden Någon som har testat naturläkemedel som fungerat och fått äl?