Hur träffades du och din partner? Blev det kärlek direkt?
Visst är det kul att läsa om andras lycka! Själv sitter jag och är helt upp över öronen förälskad i min kille. Jag känner något som jag inte trodde var möjligt. Det spritter i hela mig, fjärilarna trängs och det känns som om jag skulle kunna skrika av glädje... Jag tror bestämt att jag är KÄR, kär som jag aldrig tidigare varit, och lycklig över att känna mig uppskattad av den som säger sig vara min ♥. Aldrig trodde jag att han skulle ha en sådan stor betydelse - den dagen då han skrev till mig på vilda webbens chatt. Aldrig trodde jag att jag skulle falla för någon som bodde långt ut i skogen. Han stöttade mig när jag blev tillsammans med exet och stöttade mig genom det förhållandet jag hade med honom. Han fanns där troget hela tiden. Lyssnade, kom med råd och tips, tröstade mig varje gång exet behandlade mig illa. Denne man som aldrig träffat mig, stöttade mig mer än någon annan vän gjorde... Mer än vad mina föräldrar gjorde hehe.
Självklart insåg jag vilken underbar kille som fanns bakom den andra skärmen, men jag såg nog inte allt. Jag insåg inte att han gjorde det för att han ville ha mig, att han varje kväll var ledsen för att jag inte insåg hur fel exet behandlade mig och hur väl han skulle vilja ta hand om mig.
Det tog två månader. Jag pratade mer med honom än exet. Jag gjorde till slut, slut, med exet. Och träffade mr nätkontakt. Det slog blixtar direkt :). Och nu är jag lyckligare än någonsin. Tänk att man kan vara så trög! Tänk om jag väntat lite till och han hade försvunnit??? UUUSCH :). Jag skulle inte kunna föreställa mig en bättre man! Han är allt jag vill ha! ♥
Hur träffades du och din partner? Var det kärlek direkt? Om ni träffades på nätet, chattade ni länge innan ni träffades? Dela med dig av din kärlekssaga :). För visst värmer det att tänka tillbaka på det första härliga mötena? Kom igen nu :) dela med dig.