• Jämtlandstösen

Vilken musik gillar era 4-5 åringar?

Vilken musik lyssnar era 4-5 åringar helst på? Tänkte överraska min tjej med lite musik och vet att hon gillar Saade, Jackson och Smurfarna men kunde vara kul att fylla på med något mer som hon kanske kan tänkas gilla

• Svar på tråden Vilken musik gillar era 4-5 åringar?
  • ELHU

De här vanligaste danslåtarna på radion... Disco musik..
    Manboy är en riktig hit nu :) "Nathalie" med Ola..

Oh står still i huvudet nu.. men sånt som går om o om igen på radion gilar våra barn som är 4.5 år o 6 år gamla.

• Sapato

Manboy & Nathalie med Ola(Eller Kevin som vann Idol)  Verkar vara poppis bland barn
    Black Eyed Peas
    Michael Jackson
    Lady Gaga
    Justin Timberlake

lite annan musik som jag inte kan namnet på + vanlig radiomusik. 

• ELHU
    ELHU skrev 2010-06-08 21:49:02 följande:
    De här vanligaste danslåtarna på radion... Disco musik..
    Manboy är en riktig hit nu :) "Nathalie" med Ola..

Oh står still i huvudet nu.. men sånt som går om o om igen på radion gilar våra barn som är 4.5 år o 6 år gamla.
    Lada Gagas hittar på radion är ett säkert kort :)
  • 010306

Tomoteij gillar Mira snart 4 år , annars e det mest Manboy ;) Larz Kristerz oxå men de beror nog på att vi bor här de kommer ifrån hehe :D

• bonnieloveskim

mina barn älskar svenska melodifestivalen.
     den finns dessutom på  dvd med texten till och man kan sjunga med.

den köpte jag nästan omg när den kom ut.. den spelas minst en gång om dagen.

• Håkan Haglund

Lady GaGa, Ola, Eric Saade och Iron Maiden är vad som gäller för vår grabb.

♥ Molly 011124 ♥ Viktor 040921 ♥ Ludvig 071210 ♥
  • nnx

Swing, jazz, opera, klassisk musik och Sheryl Crow - sonen är 3 år -kan ju tilläggas att vi spelar all möjlig sorts musik för honom men när vi frågar honom vilken skiva han vill lyssna på så är det dessa han plockar ur och ger till oss.

• Millies

Fniss, ja Man boy verkar det inte vara en unge som inte kan. Min flicka på fyra vill alltid sätta på "Sowe sowe" = Say something med Jill Johnsson. Jag gillar henne skivor och de är svängiga och dansvänliga som verkar passa min flicka bra också. Ett tips.

• bonnieloveskim
    Millies skrev 2010-06-11 20:18:02 följande:

Fniss, ja Man boy verkar det inte vara en unge som inte kan. Min flicka på fyra vill alltid sätta på "Sowe sowe" = Say something med Jill Johnsson. Jag gillar henne skivor och de är svängiga och dansvänliga som verkar passa min flicka bra också. Ett tips.

Ja hon gör lite country det är bra.
  • Naquadria

Mina 4-åringar gillar Mojje och alla låtar han gör. På svenska, barnvänliga texter och med bra fart i. :)

Svar på tråden Vilken musik gillar era 4-5 åringar?