• Klarabella89

bidrottninggele eller efamol bra för de som har pco?

Vill veta vilket som fungerar om man har pco har haft äl en gång detta år sedan inget mer. Vi har planerat att skaffa barn länge nu men att jag inte får äl alls ofta har förstört väldigt mycket så snälla kan ni hjälpa mig?

• Svar på tråden bidrottninggele eller efamol bra för de som har pco?
  • Viggo och pyrets mamma

Har aldrig hört om efamol, el att bidrottninggele skulle va mer effektivt än ngt annat preparat för oss med PCO, men däremot vet jag flera som testat munkpeppar, med varierande resultat. Men det mest effektiva är nog ändå att kontakta en gyn och få igång en mens och sen älstimulerande på det. Lycka till!

-Mammas älskling 080425-
  • Klarabella89

Har varit hos gyn men de ger mig inget. De hjälper mig inte typ =/

Men är det någon som tagit bidrottninggele eller efamol som har pco som fått igång äl?

• Klarabella89

snälla finns det ingen som vet? =(

• Laisen
    Klarabella89 skrev 2010-06-08 18:27:57 följande:
    Har varit hos gyn men de ger mig inget. De hjälper mig inte typ =/

Men är det någon som tagit bidrottninggele eller efamol som har pco som fått igång äl?
    VArför vill dom inte hjälpa dig?

Jag har inte testat tyvärr.
  • Klarabella89

Därför de säger att vi är tvugna att ha försökt i över ett år innan.

Men vet någon om något av dessa två är efektiva för att få igång äl när man har pco? Eller finns det något annat som är bra för att få ingång äl?

• plutten2012

Jag har PCO-S och använde Efamol i 3 månader. Jag tyckte dock inte att de hjälpte mig. Jag fick ingen ÄL o jag tyckte cyklerna blev längre. På mig verkade tabletterna inte fungera så jag slutade med dem. Testa o gå privat istället så ska du se att du får hjälp. Jag gick till Carema o de hjälpte mig. Dock har vi gått vidare till en fertilitetsklinik istället då jag verkar behöva mer hjälp än vad Carema kunde ge mig.

Lycka till!

• Viggo och pyrets mamma
    Klarabella89 skrev 2010-06-08 23:01:24 följande:
    Därför de säger att vi är tvugna att ha försökt i över ett år innan.

Men vet någon om något av dessa två är efektiva för att få igång äl när man har pco? Eller finns det något annat som är bra för att få ingång äl?
    Jag tipsade dig ju om munkpeppar i mitt första inlägg..... Obestämd
    -Mammas älskling 080425-
  • Jenna88

Trodde det var mitt inlägg blev visst fel :P

Svar på tråden bidrottninggele eller efamol bra för de som har pco?