Någon Buzzador?
Någon som är Buzzador? Vad har ni fått prova på för saker? Hur mkt prover att dela ut får man, är det svårt att få utvärdering från vännerna?
Någon som är Buzzador? Vad har ni fått prova på för saker? Hur mkt prover att dela ut får man, är det svårt att få utvärdering från vännerna?
jo jag är, fast jag har bara fått prova en grej och det var nestlé fruktpuréer, fick en hel låda så det var bara att bjuda hem kompisar med barn och fika =)
Det är väldigt olika vad man får och hur mycket. Ibland är det saker man ska testa själv (jag har testat ljudböcker, filmabonnemang, en spelsida på nätet, m.fl.) och ibland är det sånt man ska dela ut och få omdömen om (halstabletter, pappersnäsdukar, duschcreme, energybars, m.m.). Jag tycker inte det är svårt att få folk att säga vad de tycker om produkterna - de flesta gillar att få grejer gratis och är villiga att lämna sin åsikt om dem.
jag har fått prova dove visible care och nutrogena ansiktsrengöring och sminkborttagning. jag har fått ca 30 prover att dela ut.
spännande., har anmält mig nu. Hoppas jag klickade i rätt för att få intressanta prover. Fruktpuré lät ju kanon!
jag har fått, fruktpure, barnmat, barnshampoo, dove visible care och i alla lådorna så har det varit ca 30 st
jag tycker inte det har varit svårt att få recention av vännerna.
Har fått testa massa olika saker. Bl.a. provköra bil, tandkräm, barnmat (fruktpuré), duschkräm, lösviktsthé, ljudböcker m.m.
Brukar få mellan 10-15 prover att dela ut och det har inte varit några som helst problem att få input av vännerna.
Under de 3 år som jag har varit Buzzador så har jag buzzat Nestle Drikki, Lätta och filmabonnemang.
Har även fått en del erbjudanden (t ex bensinkort, abonnemang till telefon och liknande) som jag har tackat nej till.