Inlägg från: cica maca |Visa alla inlägg
  • cica maca

Jaaaa!!!!!

Äntliiiiigen!!!!Vi fick en son på 3 år!Det känns överväldigande och osant !!! Hipp hipp huuuuura!!!!

• Svar på tråden Jaaaa!!!!!
  • cica maca

Tack så mycket!!! Vi har väntat jättelänge i 2 år och 9 månader!!!Det var eviga väntan.Vill bara åka till Litauen nu och ta honom i min famn!!!kan inte fatta att det är sant.

• cica maca

till Crollan:

Tack så mycket,vännen för att du har förklarat för alla (och särskild mammamys)om våran väntan.

Tack för alla era gratulationer!!!

Chocken har lagt sig och börjar förstå att det är verkligt.
    Vi är i adoptionsvärlden i 5,snart 6 år.Efter medgivander väntade vi i 6 månader innan våra papper skickades till Litauen,därefter har vi väntat i 2 år och 9 månader(nästan 3 år)
    Allt som allt, hoppades vi att det skulle gå fortare ,men det drog ut på tiden och kändes hopplöst.
    Väntan var lång,men det var det värt för att vi fick världens gulligaste gosse!!!

Till er alla som väntar vill jag säga,HÅLL UT !!!jag vet att det ser mörkt ut ibland,men,var säkra på att det finns ljus i änden av tunneln!!
    KRAM!!!!!!

• cica maca
    Hjärtat längtar skrev 2010-06-12 11:08:45 följande:
    GRATTIS! Från vilket land?
    Tack så mycket!
    Vårat efterlängtade barn kommer från Litauen.Det är svart att vet när vi ska åka dit.Det kan dröja 2 till 4 månader,men vi hoppas att det ska bli fortare.Och det blir två resor.Första gången att träffa honom och andra gången att hämta honom.Så är det.Men,det är annorlunda väntan nu.

Hälsar alla här och tackar för alla fina ord och lyckönskningar !!!Glad
    Hoppas att det kommer att rulla på med bb !!! 
    Kram till er!!!!
Svar på tråden Jaaaa!!!!!