• Anonym (fundersam)

Killar! Vad är de bästa sättet att "få igång" er på?

Hej!

Jag undrar bara vilket utav alla de olika sätt som finns, vilket är det absolut bästa sättet att få er att nästan klättra på väggarna?!

Min fästman är lite utav en "fegis" när de kommer till sex, visst, han tar för sig ibland... men jag vill få honom att nästan be om det. Skrattande
    Det är oftast jag som leder in oss i sex, och det hela börjar bli lite förutsägbart.
    Att ha sexiga underkläder och så har jag redan provat... och när man fortfarande har kvar lie utav "gravidmagen"..*host*... så känner man sig ju inte som den sexigaste kvinnan.

Jag hoppas innerligt att någon här inne kan komma med lite bra idér  om vad som kan få en man så upphetsad att han knappt kan hålla händerna i styr!

• Svar på tråden Killar! Vad är de bästa sättet att "få igång" er på?
  • Anonym

Frågade min man nyss. Han säger att det är när jag börjar smeka mig själv framför honom. DÅÅÅ går han igång..

• Anonym (fundersam)

Hmm.. ja. Det hade varit en himla bra idé då jag har provat det i andra förhållanden. Men i detta så är inte det riktigt hans stil.. han är som sagt lite "feg" utav sig. Att jag skulle smeka mig själv när vi har sex/förspel är det problem med.. men att göra det för att få honom att bli tänd så där mitt på dagen.. njaa, det funkar inte riktigt.
    Men tack iaf!

• Anonym

Men att bara dra ner hans byxor och börja suga av honom då? Den KAN ju inte misslyckas!!

• Anonym (fundersam)
    Anonym (fundersam) skrev 2010-06-09 10:08:36 följande:
    Hmm.. ja. Det hade varit en himla bra idé då jag har provat det i andra förhållanden. Men i detta så är inte det riktigt hans stil.. han är som sagt lite "feg" utav sig. Att jag skulle smeka mig själv när vi har sex/förspel är det problem med.. men att göra det för att få honom att bli tänd så där mitt på dagen.. njaa, det funkar inte riktigt.
    Men tack iaf!
    Rättelse!!

Det är INGA problem att jag smeker mig själv under förspel/sex..

hihi
  • Anonym (fundersam)
    Anonym skrev 2010-06-09 10:09:30 följande:
    Men att bara dra ner hans byxor och börja suga av honom då? Den KAN ju inte misslyckas!!
    Haha! Ne, men jag vill ju att han ska ta första steget den här gången.

Nu har vi snart varit ifrån varandra en vecka.. vi ska ses igen på fredag. Då vill jag verkligen få honom helt galen!
  • Rofvenhielm

Tjafs. Vill du ha sex så ta för dig. Varför leka lekar eller spela spel? Är det så viktigt vem som tar första steget? Det viktiga är väl att man kommunicerar det man vill.

• Anonym (olika)

Man är ju som man är, män är inte mer lika med vad de går igång på än kvinnor. Och somliga är mer initiativrika än andra.
    Min man, t ex, går igång på "klyfta" och det tror jag är rätt vanligt. Alltså en lagom urringning med en bra bh (utifrån de förutsättningar man har, jag har stora bröst och behöver ingen push up).
    Jag behöver inte göra så mycket mer, definitivt inga menande blickar e dyl. Han är där direkt och klämmer och kysser, kramar mig bakifrån etc. Håller jag ställningarna ett tag, smäller honom på fingrarna, slingra mig undan omväxlande med att trycka mig mot honom lite hastigt osv blir han rätt ... het. Vi kan leka på rätt bra runt spis och diskbänk, haha.

• worker

Jag går absolut igång på beteendet ovan. Uppskatta honom och "teasa" honom. Locka in honom på spåret och avbryt några gånger. Allt lekfullt såklart.

• redneck girl

alltså alla tänder ju på lite olika saker.och gällande din gravid mage som finns kvar....strunta i den och njut.tänker du på den så blir du bara hämmad.du får väl prova dig fram.

• Anonym (salamin)

"Come naked. Bring beer"

Skämt åsido, att en tjej visar att hon är kåt har en j-a förmåga att tända mig. Ta på sig själv, visar bröst, mutta, rumpa... eller bara en sån sak som att hon lyfter lite på kjolen och visar att hon har string... det kan vara subtilt, men det funkar ändå.

Helt enkelt att tjejen visar att hon vill ha en.

Svar på tråden Killar! Vad är de bästa sättet att "få igång" er på?