Inlägg från: Ulf Harrys Farsa |Visa alla inlägg
  • Ulf Harrys Farsa

Att bo i invandrartät förort.

Snart dags att bygga en MUR runt Rinkeby och förklara det som ockuperat område, alternativt riva hela skiten och plantera skog där.

• Ulf Harrys Farsa
    Roze skrev 2010-06-11 10:16:57 följande:
    Dessutom tror jag att dom flesta utlänningar har så pass hjärnkapacitet att dom sätter sig bak i bilen med ungen i famnen om dom nu skulle skita i bilbarnstol.
    Då krossar man barnet mot stolen framför istället, spelar ingen roll.

tips: krocktester sker i 55km/h det räcker mycket väl för att krossa ett barn. Frontalkrockar man i 110km/h så dör man oavsett bälte, airbags eller stolar.
  • Ulf Harrys Farsa

hela videon, kolla speciellt slutet, många envisas ju med att ha ungarna lösa i bagaget på kombin (även IQ-befriade svenskar)

• Ulf Harrys Farsa
    071001 skrev 2010-06-11 10:30:48 följande:

Ulf Harrys Farsa, det var tider då man fick vara lös i bilen!! På långresor bäddade vi baksätet så brorsan och jag kunde ligga ner och sova medan vi körde 110 mil norrut. Åh, drömmer mig tillbaka....

Tänk om vi hade krockat med en älg!

Då hade du inte skrivit i den här tråden...
  • Ulf Harrys Farsa

Med reservation för att detta eventuellt klassas som rasistiskt av mig men...

"JOHAN" Hahahahaha stor risk..

Rinkeby upplopp:

• Ulf Harrys Farsa

Skönt att SVT inte vågar skriva "ali, hussein eller Ahmed" utan skriver "Johan" helt enkelt. Undrar vad som skulle hända om dom pixlade en Svenne och satte namnet "hussein" under bilden.

Måste ses...

• Ulf Harrys Farsa
    Lilysmamma skrev 2010-06-11 12:13:33 följande:
    Inte ett jävla skit egentligen. Bara dåliga ursäkter. Lika logiskt som klippet med Ulvesson.
    samma bortförklaringar till ett helt intelligensbefriat beteende.
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.