Inlägg från: NoKnock Angleton |Visa alla inlägg
  • NoKnock Angleton

Att bo i invandrartät förort.

JAg bor i ett område där det brunnit bilar, det var dock inte så dramatiskt som det verkade. Tre var försäkringsbrott och de andra var inte anknutet till området ifråga. Jag trivs superbra här med min familj och tänker inte flytta.

• NoKnock Angleton
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-14 17:43:04 följande:
    Åh, är du också hemmablind som jag och ett par till i tråden? För tydligen är det så att vi tror att det är så odramatiskt bara, egentligen lever vi mitt i "Flykten från New York" typ. ;)
    Åh fan. Yikes, jag får nog ropa in barnen då så de inte blir gruppvåldtagna på lekplatsen!
  • NoKnock Angleton
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-15 04:48:29 följande:
    Låter du dem leka ute på en förortslekplats??? Vet du inte att alla muslimer är pedofiler, och dessutom genetiskt predestinerade våldtäktsmän? Om du inte har haft total uppsikte hela tiden har de nog redan blivit förgripna på flera gånger är jag rädd... :*(
    *ringer soc på mig själv*
  • NoKnock Angleton
    Joppis skrev 2010-08-15 20:54:02 följande:
    Ja, vi har bekanta vars dotter blev mördar av en Kurd när hon var 19 år... Trevligt va?
    Jag blev utsatt för ett våldtäktsförsök av en man från kurdistan. Jag är dock inte sä körd i bollen att jag tror att alla kurder gör sånt, precis som att jag inte tror att alla svenska män våldtar.
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.