Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Att bo i invandrartät förort.

Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 14:15:35 följande:
    inte det minsta
    Jo. Väldigt mycket dessutom.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-06-27 15:50:00 följande:
    Bevis? Det räcker väl med att titta på alla filmer som finns från dessa områden.
    Aaah, filmer är alltså bevis nog. Så, eftersom jag då sett en del Bergman, så gör jag helt rätt i att anta att svenska kvinnor är lösaktiga, ångestfyllda och gärna knullar i höstackar och på stränder? Och eftersom jag sett filmer om svenskar med problem med droger och alkohol så gör jag korrekt i att anta att alla svenskar är knarkare och suputer, och att alla orter i Sverige är överfulla med alkisar? Jag har också sett ett par dokumentärer om rasister, så därmed måste alla svenskar vara med i VAM och ND och rusa runt i skogen och leka krig förstås.

Eller så kanske man tar det man ser på TV med en stor nypa salt.
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-06-27 15:50:38 följande:
    Vad var fel? Du allsmäktige....
    Att Lars Vilks "garanterat" skulle bli ihjälslagen. Han skulle sannolikt få massivt med skäll, kanske ett par tomater på sig, men ingen skulle slå ihjäl honom. Och att Elisabeth Ohlson Wallin skulle få ett snällt mottagande bland extremkristna; yeah, right. Kanske i Svenska Kyrkan eller en del mindre hårdnackade församlingar, men bland extrema kristna skulle hon få höra ett och annat. Och kanske också få tomater på sig, vad vet jag.
  • Dorian Ertymexx
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 17:37:05 följande:
    Kan inte du testa? åk till Rinkeby C kl 23 en fredag och gå runt med en skylt där det står "jag hatar muslimer" på, och se vad som händer, du får självklart inte berätta att det är på skoj.

tomater? jag tror att du vaknar på Karolinska med en massa slangar kopplade här & där.
    Det tror jag inte. Och dessutom spetsar du till saker rejällt nu. Lars Vilks har mig veterligt aldrig sagt att han hatar muslimer (även om det onekligen skulle förklara ett och annat), och du sade heller inget om att det skulle vara 23 på kvällen, när fyllon och rötägg är ute i VARJE del av staden. Han/jag kunde lika gärna åkt på spö för samma sak på Lindingö som i Rinkeby.

Rätt kul att du måste spetsa till saker mer och mer för att få fram din poäng. Vad är nästa steg? Att jag ska gå med en skylt, slå alla jag ser på käften och pinka på deras dojjor, för DÅ minsann ska jag få se att jag får spö?
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-06-27 22:08:45 följande:
    Ja, nu är väl filmer, filmade med mobiltelefoner m.m ingen "teater" utan verklighet. Du vet, den utanför din bubbla.
    Du mean som sker även i innerstan i lika hög grad?
  • Dorian Ertymexx
    ko med träd skrev 2010-06-28 01:41:24 följande:
    Han får inte dödshot från alla muslimer, men större delen av muslimerna borde rimligtvis fördömma hans konstnärliga handlingar eftersom dom bryter mot en, för muslimer, väldigt viktig regel.
    Du menar precis likadant som med kristendomen? Att häda är en av de stora no-nos i kristendomen, remember?
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-06-28 10:40:35 följande:
    Jag pratar om upplopp, stenkastning, bilbränder m.m. I vilken innerstad har det skett, och när?
    Upplopp sker titt som tätt när det är fotboll. Av någon anledning är sport en religion som sällan eller aldrig angrips, hur mycket misshandel, förstörelse eller bråk det än orsakar.
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-06-28 12:31:49 följande:
    Du är skrattretande faktiskt... Du försöker hela tiden "trolla bort problemet i förorterna". Och nej, det finns inga intergationsproblem alls i Sverige. I synnerhet inte i Malmö, där invandrarna själva inte ens vill bo längre. Invandrarna själva kallar Malmö för "arablandet"....
    Och du är mer svartvit än en animerad film från trettiotalet, för du ser inte gråzonerna som de flesta av oss försöker förklara.
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-06-28 12:48:59 följande:
    Vad har fotbollshuliganer med integration att göra? Den enda gråzonen nu är den innanför ditt pannben tyvärr.
    Vad har den här tråden med integration att göra? Det handlar om förorter, inte om muslimer eller något annat av dina favvohatobjekt, hur mycket du än vill pressa det till det.

Frågan var om det finns problem i innerstaden, och det finns det.

Ah, personangrepp, är det verkligen så illa nu Joppis?
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-06-28 12:54:35 följande:
    Tråden handlar om att bo i en invandandrartät förort eller ej. Dom flesta svarar att dom inte alls vill det.

VARFÖR tror Du att dom inte vill det????
    För att dom köper fördomar och er propaganda.
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.