Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Att bo i invandrartät förort.

cicci85 skrev 2010-06-11 09:57:40 följande:
    Kunna skydda med sin kropp? Typ så här?
    ">

" target="_blank">

Dessutom tror jag att dom flesta utlänningar har så pass hjärnkapacitet att dom sätter sig bak i bilen med ungen i famnen om dom nu skulle skita i bilbarnstol.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Stinky skrev 2010-06-11 10:31:22 följande:
    Eh? Skojar du?! Du verkar ha tagit på dig uppgiften att skydda alla invandrare, oavsett vilka idiotgrejer de gör. Är det verkligen försvarsbart att inte ha sina barn skyddade i bilbarnstol i bilen? Och hur hade de kunnat missa "säkerhetssnacket", om de tagit ett svenskt körkort? Visserligen kör en hel del runt UTAN körkort, men jag tror knappast att de är så blinda eller döva att de missat "säkerhetssnacket"! Vilket oerhört dumt påstående.
    OCH jag har aldrig sett en utlänning som har fått körkort här och som skiter i bilbarnstol. NEJ, alla utlänningar behöver inte ha svensk körkort. Man FÅR köra runt i ett år med internationell körkort.
    Varför stör det att jag försvarar utlänningar. Skulle det kännas bättre om jag satt och snackade skit om dom? NEJ, det tänker jag inte göra. JAG VÄGRAR tro att människor är onda av naturen utan det finns ALLTID en bakomliggande faktor.

NEJ, jag försvarar inte handlingen. Det ÄR riskabelt att skita i bilbarnstol men jag försvarar deras mentalitet. Förstår du skillnaden?
  • I Blackrose I
    071001 skrev 2010-06-11 10:34:40 följande:
    Näe, och visst fan hade det varit tragiskt!!!

När slutade tråden att handla om förorten? Nu är det mest om bilstolens vara eller icke vara?
    Jadu, säg det. Man hittar väl på vad som helst att trycka ner utlänningar och just nu handlar det om bilbarnstol.

Förhoppningsviss tod skol BS-snacket slut i och med min inlägg #487.
  • I Blackrose I
    nollåtta skrev 2010-06-11 10:38:41 följande:
    För det är ju mycket säkrare. Verkligen. Folk som skiter i bilbarnstol är korkade idioter, oavsett härkomst.
    Håller absolut med...
  • I Blackrose I
    sverker11 skrev 2010-06-11 19:26:18 följande:
    Det finns en jävla massa ungdommar med samma bakgrund som inte eldar upp allt de ser.

Plocka bort dem som ställer till problemen och drar med sig de andra så löser det sig. Men så fort det handlar om invandrare så är det så förbannat synd om ligisterna eftersom de har det så hemskt. Hade det handlat om skinhuvuden med samma bakgrund så hade det ropats på dödsstraff. Sluta dalta med ligister oavsett härkomst.

Man tänder inte på en skola, stjäl en bil eller rånar för att det är så synd om en. Man gör kriminella saker eftersom man är kriminell och kriminella skall tas ur cirkulation för att skydda icke kriminella.
    nollåtta skrev 2010-06-11 16:35:02 följande:
    Jag har fått smällare kastat efter mig när jag bodde i Rågsved. jag gick förbi med barnvagnen med min då 2-månaders dotter i vid tillfället. Jag skiter fullständigt i vilken nationalitet kukungarna som kastade hade, fullkomligt fötjävligt är det iallafall.
    Har ni varit i Höganäs nångång?
  • I Blackrose I
    nollåtta skrev 2010-06-11 20:02:32 följande:
    Nej.
    Då kan jag tala om för dig att jag är uppväxt i en håla närheten av Höganäs. Höganäs är känd för att va en håla för rasister/nazister/nationalister. Har varit där många många gånger och blivit behandlat som en skit varje gång. Svenska ungdomar som skrek otrolig fula ord efter mig. Som spottade mig rakt i ansiktet och kastade saker efter mig. Vad är det som är fel med dessa? Ingen och absolut ingen talar om dessa men man tar gärna upp vad ungdomarna i vissa invandrartäta områden håller på med och skyller på allt från föräldrar till kultur/land/bakgrund/härkomst. Jag försvarar inte vissa invandrarungdomars handlingar. Är väl medveten om hur vissa beter sig men jag står fast vid att det har mest med sociala faktorer att göra än med att dom är utlänningar.
  • I Blackrose I
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-14 11:30:49 följande:
    Ja det kommer att bli spännande, tyvärr hoppas en del av mig att nån Polis lackar ur efter att ha fått en gatsten på sig och besvarar "elden"

Man kan inte bara tycka synd om dom stackars ungdomarna som inte har jobb eller biljardbord, man måste fan kunna använda hjärnan, och kastar man sten på poliser så har man inte kapacitet att ha ett arbete, status quo
    Hmm, intressant. Så man ska besvara våld med våld?! I C
  • I Blackrose I
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-14 11:40:50 följande:
    Ska poliserna och brandmännen bara "ta det" och le tillbaka?
    Inget annat görs, bara en massa människor som tycker synd om ungdomarna som eldar bilar, plundrar och förstör.

Kanske dags att ta i lite med hårdhandskarna istället för att gulla.
    Jovisst, varsegod. Tror ni det kommer hjälpa så är det nog ingen som hindrar att man tar i med hårdhandskarna...Smart?! * NOT *
  • I Blackrose I
    SkåneP skrev 2010-06-14 11:47:35 följande:
    "man" i detta fall kan förstås vara övriga boende i områden som visar att man inte finner sig i att idioter förstör för dem. Eller föräldrar som tar ansvar för sina barns beteende.
    Det där har jag ingenting emot men att man ska gå in med en militär försvar och visa att här är det minsann vi som bestämmer ( poliserna ) gör saken ännu värre än det redan är.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-06-14 11:48:03 följande:
    Har du ett bättre förslag på hur en polisman skall agera i ett "ensamläge" med ett 20-tal ungdomar som hotfullt närmar sig? Försöka prata dom till rätta?

Senast i hegen fanns en "tycka-synd-om" artikel i AB. En svensk, 14-årig kille hade blivit biten av en polishund på Gotland.

Tro fan det! Ingen hade gjort olaga intrång, skadegörelse och lyssnade inte på polismans order utan forsatte springa. Då får man oxå räkna med att bli hundbiten!
    Hur dum ÄR man om man går in en sån område Ensam? Då får man allt skylla sig själv tycker jag.

Bort med alla dessa bidrag. Hur många gånger ska jag säga det? Tror på allvar att en arbetande människa har mindre tid för förstörelse eller vad tror du?
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.