Stinky skrev 2010-06-11 10:31:22 följande:
Eh? Skojar du?! Du verkar ha tagit på dig uppgiften att skydda alla invandrare, oavsett vilka idiotgrejer de gör. Är det verkligen försvarsbart att inte ha sina barn skyddade i bilbarnstol i bilen? Och hur hade de kunnat missa "säkerhetssnacket", om de tagit ett svenskt körkort? Visserligen kör en hel del runt UTAN körkort, men jag tror knappast att de är så blinda eller döva att de missat "säkerhetssnacket"! Vilket oerhört dumt påstående.
OCH jag har aldrig sett en utlänning som har fått körkort här och som skiter i bilbarnstol. NEJ, alla utlänningar behöver inte ha svensk körkort. Man FÅR köra runt i ett år med internationell körkort.
Varför stör det att jag försvarar utlänningar. Skulle det kännas bättre om jag satt och snackade skit om dom? NEJ, det tänker jag inte göra. JAG VÄGRAR tro att människor är onda av naturen utan det finns ALLTID en bakomliggande faktor.
NEJ, jag försvarar inte handlingen. Det ÄR riskabelt att skita i bilbarnstol men jag försvarar deras mentalitet. Förstår du skillnaden?