Inlägg från: Lady Dahmer |Visa alla inlägg
  • Lady Dahmer

Gillar vi varandra egentligen?

Det finns en hel flock med individer här - som jag inte alltid håller med men - som jag lär mig otroligt mycket av, De ifrågasätter, inspirerar och utmanar mig på ett sätt som är konstruktivt.

Sen finns det några få idioter som man bara tänker "åh nej" när man ser dem, för man vet att de kommer misstolka allt, gå till personangrepp och dra ner diskussionsnivån osv.

Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.blogg.se/
  • Lady Dahmer

Lövet är en av mina största inspirationskällor när det kommer till föräldraskap, men hon driver mig till vansinne i genusdiskussioner.

• Lady Dahmer
    lövet2 skrev 2010-06-21 23:00:29 följande:
    Lady Dahmer - En svår nöt att knäcka! Skriver å ena sidan väldigt bra och håller sig lugn i diskussioner. Jag håller med om en hel del när det gäller barn. Å andra sidan poppar det upp åsikter som får mig att skaka på huvudet, och så har jag lite svårt för den där sidfoten. Den känns lite - tja, skrytsam ...
    bah! Fuck Jante som jag brukar säga. (i min jättebraiga blogg som faktiskt är jättebra)
  • Lady Dahmer
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-07-04 15:06:56 följande:
    Haha, jag har precis fått ett argt PM angående diskussioner i den här tråden. Skrattande

Får man publicera PM så länge man anonymiserar det? Förmodligen inte, eller?
    det måste man ju få...

*nyfikon*
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?