Inlägg från: statisk |Visa alla inlägg
  • statisk

Gillar vi varandra egentligen?

Mäh. Ni känner ju varandra hela högen. Så nu ska jag som ingen känner öht komma in och röra om i grytan lite.
    Kan ju vara intressant att veta hur ni uppfattas av vanligt löst folk som mig, tänkte jag.

Jag har inte orkat engagera mig i att debattera på lääänge nu, men jag kikar in och förfasar mig i andras debatter med jämna mellanrum. Känns lite lugnare så.

*Trummvirvel*

Vi börjar med TS: Jag älskar dina trådstarter, dock inte alltid din attityd mot andra Fl medlemmar. Men oftast har du en poäng i allt du skriver, och du fick mig att överleva min tid som höggravid förra året, och det är jag jätte tacksam för!

Mad as snow: Du är finemang i de allra flesta sammanhang. Dock har du börjat bli lite... Vad ska man säga. Du har fått en råare ton helt enkelt.

Fidelis: Jag har förstått att många här gillar dig, men har själv inte fattat varför riktigt.

HH: Har ingen särskild uppfattning av dig, men du verkar snäll.

Musen: Jag har förstått att du bor i Frankrike. Det var väl det.

Puss: Ibland undrar jag om du har alla fragglar i samma hage, och ibland är du så jävla vass att det sticker genom skärmen.

Hercule: Jag ler bara jag ser dig faktiskt. Det måste vara din avatar.

To be continued.....

• statisk
    Hercule skrev 2010-06-27 15:46:36 följande:
    Nu måste jag hålla ögonen öppna för "statisk"! Jag har sett dig men blandar ihop dig med andra så jag vill inte säga något ...  

Hmm, var är hon nu då... *Letar febrilt efter La Lola*

Lövet : Vet inte om jag sett dig i några hetsiga debatt sammanhang, men jag har fått intrycket av att du är en tjej med fötterna på jorden. Du verkar vara en sån som jag vill känna personligen och komma med en massa omöjliga problem till.

Sasssyy: Jag irriterar mig på ditt namn med hundra S och Y. Men annars så skriver du för långa inlägg för att jag ska ha ork att läsa igenom. Oftast.

Mystiska prinsessan: Dig har jag sett, men jag minns inte när var hur, så jag har ingen speciell uppfattning om dig.

Bedan: Du verkar klok. Jag vill inte diskutera med dig, för jag har en känsla av att du skulle köra över mig. Det är inte en egenskap som jag uppskattar, ICKE!
  • statisk
    Mad as snow skrev 2010-06-27 15:44:43 följande:
    Jag vet, men jag tror att det går i perioder. När jag är trött på livet projicerar jag min ilska på okända människor på nätet. Sedan får jag ångest över det och går in i en snällperiod igen. Foten i munnen

I övrigt har jag visst koll på dig och har bara gott att säga faktiskt. Du är rak och klok. Lite som den där obligatoriska personligheten i en arbetsgrupp som alltid fäller den skarpaste kommentaren, och får hela hönsgården att tystna. Om du fattar vad jag menar. Skrattande
    Jag fattar. Du försöker säga att jag är en tråd killer. 8-D
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?