Inlägg från: Stinky |Visa alla inlägg
  • Stinky

Gillar vi varandra egentligen?

Todiloo! Kyss

• Stinky
    Mad as snow är den mest underbara person jag stött på här på FL. Hon är så otroligt klok och har båda fötterna på jorden. Puss på dig gumman! Hjärta
    Idiblon är en rätt skön brud. Tycker inte alltid som hon, men hon har ett skönt sätt att uttrycka sig på. Nästintill genial, på något konstigt vis. Antingen ödmjuk eller rivig som fan. Det gillar jag!
    Ulf Harrys Farsa är störtskön. Jag diggar hans humor.
    Puss är oftast bara otrevlig.
    Anonyhm är en bulldozer som oftast trycker på rätt knappar för att få igång folk. I like!
  • Stinky
    Mad as snow skrev 2010-06-27 20:49:50 följande:
    Ja, samma här. När det gäller dig har jag aldrig sett dig skriva någonting som handlar om socialtjänstens arbete, och det väger tungt när det gäller min bild av dig. Och av andra som pluggar till/har det yrket. 

Men jag tror att jag ska återgå till trådens grundämne och konstatera att Stinky är en person jag är dödligt förälskad i, oavsett om jag håller med henne eller ej. I början var hon en pain in the ass, nu är hon en mer empatisk pain in the ass.  
    Gumman, du skulle bara veta hur empatisk jag är! Jag gör inte ens en fluga förnär. Kyss
  • Stinky
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 20:57:58 följande:
    Kollade Stinkys album, Stinky borde raka sig..
    Åh, nej! Jag vill inte bli en stickig, liten jävel. Jag passar bättre i mitt fluff! Solig
  • Stinky
    Mad as snow skrev 2010-06-27 21:03:16 följande:
    SkämsKyssHjärta
     {#emotions_dlg.flower}
  • Stinky
    Zimlis skrev 2010-06-27 20:48:47 följande:
    Helt missvisande namn - tycker inte du är Stinky alls.. mer Frisky Blåser till i tråden när du hittar in.
    Haha! Tackar för den!  
  • Stinky
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 21:22:12 följande:
    Den har jag gjort, enbart för dig.
    .... tycker du jag ska ha den i galleriet? Eller tror du folk blir blinda då? Kanske alldeles för barnförbjudet?
  • Stinky
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 21:25:11 följande:
    Du lär bli attackerad av en hel hop med prettomammor som har sina barn i knät när dom surfar på FL, men du får använda den hur du vill.
  • Stinky
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 21:25:11 följande:
    Du lär bli attackerad av en hel hop med prettomammor som har sina barn i knät när dom surfar på FL, men du får använda den hur du vill.
    Bara en sak, UHF: du hade faktiskt kunnat redigera bort den enorma kondylomvårtan för min skull.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?