Inlägg från: Bonanza |Visa alla inlägg
  • Bonanza

Gillar vi varandra egentligen?

Klubben för inbördes beundran har sammanträde ser jag. Har ni inte tröttnat efter typ 80 sidor? Herregud, just make out and be done with it!

Drömmer

• Bonanza
    Anonyhm skrev 2010-06-28 18:19:32 följande:
    Dig ogillar jag ibland  Men det var bara för att du sa nåt så jävla dumt en gång så egentligen gillar jag dig. Du brukar skriva good things- 
    Vad var det? Jag säger bara oförklarligt smarta saker. Du måste ha varit full.
  • Bonanza
    lövet2 skrev 2010-06-28 18:24:27 följande:
    Skehamn - Omröstningar i mängder. I bland intressanta och i bland inte. Har svårt att förstå varför så många blir arga på dem!

Bonanza - Tycker jag inte bättre om med tiden. Verkar högfärdig pga en intelligens över genomsnittet. Har inte förstått att det dels finns andra intelligenta människor och dels finns andra egenskaper som är viktigare hos folk.
    Jodå, jag har visst förstått att det finns andra intelligenta människor. Det finns några få guldkorn här på sajten, och dem gillar jag - eller har åtminstone respekt för. Du tillhör dock inte dessa guldkorn. Och jo, jag fattar att det finns andra egenskaper som andra tycker är viktiga. Men precis som de flesta andra högintelligenta är jag socialt inkompetent och värdesätter inte riktigt egenskaper på samma sätt som många andra. Eller så har jag typ aspergers, vore ju kanske inte helt främmande.
    Bam skrev 2010-06-28 18:25:02 följande:
    Au contraire. Det är när man är full som du verkar smart.

Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?