Inlägg från: trollbottom |Visa alla inlägg
  • trollbottom

Gillar vi varandra egentligen?

Är det här man smyger in när man har tråkigt som fan och inget att göra och är grymt uttråkad?

• trollbottom

*strutsar in och slår mig ner i ett hörn med en öl (alkoholfri förstårs)*

• trollbottom
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-07-24 00:12:58 följande:
    Hur är det på jobbet?Du får en inbjudan också!
    Jo då, uttråkad som bara den. Men vad tusan, två nätter kvar efter det här så blir det en färd upp till Luleå och sen Happaranda till Ikea. Så man har ju att se fram emot.
    Skulle behöva lite lim bara. Har gjort slut på tre limstift men snart är bröllopsalbumet klart.
  • trollbottom
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-07-23 23:43:27 följande:

Jaha? Jag umgås ju nästan uteslutande med andra märkliga människor via nätet, så jag vette fan hur det ska gå till!

Märkliga människor på nätet är ju ändå dom bästa Tungan ute
  • trollbottom
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-24 19:02:05 följande:

Och så såg han ut då... nästan söt...
    Nja, inte riktigt min smak måste jag säga. Jag dregglar som tusan när jag ser Snape i Harry Potterfilmerna. Eller när han (vad skådisen nu heter) spelar ärkeängeln i Dogma Tungan ute
  • trollbottom
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-24 19:07:51 följande:
    Jag skrev faktiskt nästan söt Tungan ute han är inte i min smak heller direkt

Snape? Uh, minns inte vem det var... får googla igen
    Alan Rickman säger min karl

Det är ju så att det börjar pirra i kroppen bara jag hör namnet. Fan, gifte mig med fel man
  • trollbottom
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-24 19:50:05 följande:
    hittade honom... inte min typ heller Obestämd men hittade en i harry potter som tilltalade mig Tungan ute

Kolla in honom när han är Ärkeängeln i Dogma, där om inte är han ännu snyggare *dregglar*
  • trollbottom
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-24 22:03:19 följande:
    Oh det ska jag göra då
    Eller så är det bara jag som har en fling för fula karlar *tittar på min egen*
  • trollbottom
    HellviHumle skrev 2010-07-24 22:08:13 följande:
    Ett mer närliggande exempel är Gotland. Här finns konstaterat vissa defekter som iofs inte spelar någon större roll bl a hopväxta kotor och dubbla urinledare från njurarna. Efter att ha kollat i min egen släkt bakåt så verkar inte kusingifte förekommit. Ändå så är det vanligt med giftemål inom socknen.
    Det var och kanske är vanligt förekommande i vissa byar i Jämtland med. Där finns tex en släkt där danssjukan vuxit sig stark pga inavel
  • trollbottom
    Reglementet skrev 2010-07-24 22:43:33 följande:
    Jag är helt emot att människor skaffar barn med björnar. Det är fan äckligt. Fan, hår överallt.
    Ja men usch fy fan vad äckligt

Eller just det, vi har ju redan hår överallt. Vi har ju sådana där äckliga djur med hår på
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?