Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

Hercule skrev 2010-06-28 18:17:05 följande:
    Observera knappen uppe till höger i inlägget med en hand på (inte den som ser ut som två lodräta små streck alltså). 
    Hur ser en hand ut? 
  • Anonyhm
    Bonanza skrev 2010-06-28 18:18:34 följande:
    Klubben för inbördes beundran har sammanträde ser jag. Har ni inte tröttnat efter typ 80 sidor? Herregud, just make out and be done with it!

Drömmer
    Dig ogillar jag ibland  Men det var bara för att du sa nåt så jävla dumt en gång så egentligen gillar jag dig. Du brukar skriva good things- 
  • Anonyhm
    Bonanza skrev 2010-06-28 18:20:35 följande:
    Vad var det? Jag säger bara oförklarligt smarta saker. Du måste ha varit full.
    Det är säkert så  
  • Anonyhm
    Zimlis skrev 2010-06-28 18:31:45 följande:
    Jag har inget att dölja iaf!!

Fast å andra sidan så låter mystisk lite spännande och jag vill ju vara lite spännande. *tar på capen och svirvlar runt*
    Jag menade mest att jag gillar dig ute i forumet. Sedan vet jag inte vilka som arbetar i supporten eller inte och de svar jag har fått där är skrivna av någon jag nöjer mig med att säga att jag ogillar.
  • Anonyhm

Jag gillar bonanza bättre nu än tidigare. 

• Anonyhm
    Hercule skrev 2010-06-28 19:07:04 följande:
    Nä, jag vet .,. det är därför jag är rädd för dig! 
    Sluhuutaa
  • Anonyhm
    Hercule skrev 2010-06-28 19:08:25 följande:
    Alltså inte för att du inte tycker om alla utan för att det är så uppenbart att du inte tycker om alla och jag är en sådan där ängslig typ som är rädd för att folk ska ogilla mig av fel orsaker. Jag har inga problem med att folk ogillar mig av rätt orsaker däremot. 
    Det finns inga rätt orsaker att ogilla dig
  • Anonyhm
    hysteria skrev 2010-06-28 19:18:33 följande:
    Fast jag måste erkänna att jag gillade Mariohn bättre än den där nya fjällan Anonyhm. Mariohn var mer hård och besynnerlig :)
    Tja. Jag är ju samma människa. Jag har bara inte lika roligt längre. Det är inte kul. Faktum är att det är skittråkigt. Och jag orkar inte upprätta ett nytt konto varje gång någon jävla idiot får för sig att de ska stalka mig.  Tills FL har en lösning på det problemet håller jag "låg" profil. 
  • Anonyhm
    Hercule skrev 2010-06-28 19:20:57 följande:
    "Rätt orsaker" är oändliga, "rätt orsaker" är när jag inte tar åt mig.
    "Fel orsaker" är när jag tar åt mig och inte riktigt har förmågan att ändra mig, till exempel min klumpighet. Du är tillräckligt intelligent för att tycka illa om mig av fel orsaker, det vill säga göra en korrekt analys av vem jag är som person. Därför skrämmer du och Bam mig lite, för om ni ogillade mig skulle ni antagligen göra det av orsaker som det ligger ganska mycket i. 
    Oroa dig inte. Jag är inte intelligent alls det har jag lärt mig på FL Nej men allvarligt. Jag gillar dig. Och jag tänker inte ändra mig. Skulle jag ogilla något som sades eller gjordes så skulle jag inte ogilla DIG för det!  
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?