Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

Gillar vi varandra egentligen?

Michisen är lite sådär som jag skulle vara om jag vore lite snyggare och inte så frågvis. 

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Hercule

Det var gott med vin, så gott att jag skulle vilja ha lite till men då kommer jag att bli berusad  
    *lommar till vattenkranen* 

• Hercule
    Medveten skrev 2010-06-30 22:42:26 följande:
    Finns en här på FL som jag diggar stenhårt, minns bara inte vad den individen har för nick =/

Jävligt underhållande hur denna person "outsmarts" folk här på FL och man ser hur dumma och irriterade dessa känner sig för de kan inte finna bra sätt att ge combacks på utan att framstå sig själva som större idioter.
    H*n knäcker de flesta på en intellektuell nivå.

Men ja, mycket här på FL blir för personligt för folk har en tendens att säga "Du /folk som tycker såhär är sjuka i huvudet" snarare än "Jag håller inte med, här är min åsikt".
    Nu blev jag löjligt nyfiken på vem du menar! Vad hänger han/hon i för typ av trådar? 
  • Hercule
    Anonyhm skrev 2010-07-01 11:42:49 följande:
    HAHAHA roligt att min apa har en exakt likadan och att vardagsrummet den står i ser EXAKT likadant ut som vardagsrummet i vår stadskoja. Likadan matta, likadant bord...WTF?? 
    Och det var Anonyhm upptäckte att hon hade en inneboende!
  • Hercule
    Semper Idem skrev 2010-07-01 11:59:58 följande:
    De kanske båda bor på samma gruppboende,

nooo don't go there
    Mhm, fast vad jag har sett av Anonyhm och Ulf-Harryz så är det inte helt osannolikt att de inte förstår att det är ett gruppboende.
  • Hercule

Vad har ni gjort med forumet när jag har varit på jobbet?! Förvånad

• Hercule
    JAG är BÄST skrev 2010-07-01 20:33:41 följande:
    Happ,, då blev man dumpad igen då från en listaGråter
    *snyft* vi är väl inte viktiga ... Gråter
  • Hercule
    Myrbäret skrev 2010-07-01 20:48:56 följande:

Är ni många som sett 1408? Bra, dåli?

Ser sällan filmer och laddar inte ner(tyvärr) så jag är väl sist i världen att de den.

Hum, jag har hyrt den en gång men jag är väldigt lättskrämd så jag satt med en kudde för ögonen den mesta tiden. 
  • Hercule

Ok, om jag ska ge lite fler omdömen. 

Jag har inte sett "Jag är bäst" på länge och egentligen har jag nog en hyfsat positiv bild.
    Jag vet att jag har blivit  irriterad på henne och tyckt att hon har varit riktigt dum i huvudet, men jag minns inte varför. Troligen har hon varit lite väl raljerande i ett känsligt ämne. 

Myrbäret är ibland ungefär lika smidig som ett kylskåp, jag tror att hon är i grunden en snäll människa men det märks inte alltid. Jag kan sitta och tycka att hon är jättetrevlig i en tråd, sedan ser jag henne i en annan tråd och jag undrar vad fan hon håller på med. 

• Hercule
    JAG är BÄST skrev 2010-07-01 21:25:40 följande:
    Hahahaha
    Vilken tråd var det?
    Alltså, det var ca 1000 år sedan så jag minns inte. Vet bara att det var i känsliga rummet och kommer inte ens ihåg ämnet. Kan tänka mig att det var på den tiden jag hette "mästaren", länge sedan! (det är därför jag inte tänkte låta det styra mitt omdöme) 
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?