Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Gillar vi varandra egentligen?

I Blackrose I skrev 2010-07-21 11:13:58 följande:
    Ser att ni pratar om tatuering.

Jag ska tatuera mig om några veckor. Lääängtar.
    Vad ska du göra och vart ska den sitta?

Jag är alltid så löjligt nyfiken på sånt

Ska la göra en efter sommaren nån gång, men inte bestämt var den ska sitta än.... Obestämd
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    Jazza skrev 2010-07-21 11:29:19 följande:
    Vad blir det för motiv?
    Jag skall också göra en till, i höst. På vaden, har jag tänkt mig.
    symbolen för systerskap

antagligen kommer den att placeras på vänster ankel... hmm... jo, det blir nog där
  • MysTic PrincesS
    I Blackrose I skrev 2010-07-21 11:37:16 följande:
    Vristen och det ska vara tre ihåliga stjärnor i tre olika storlekar. Ska skriva dit första bokstaven av mina söner och min mans namn.

Det är min tredje tatuering. Har en delfin där min naveln är dess huvud och sen har jag en fyrklövern på armen med killarnas fullständiga namn i.
    Blir min fjärde tatuering och det blir symbolen för systerskap. Jag och syrran ska göra varsin

Men har fler som jag vill göra, är ju som en jäkla drog
  • MysTic PrincesS
    I Blackrose I skrev 2010-07-21 11:45:25 följande:
    Eller hur? Jag skulle "bara" göra en när jag gjorde Delfinen för jag tyckte min naveln såg konstig ut men jag blev beroende. ;)
    Jag har även en liten förbjuden tatuering som jag inte brukar avslöja för dom som känner mig Irl. Drömmer
    Inte ett dugg nyfiken nu

Vad är det för förbjuden tatuering?
  • MysTic PrincesS
    I Blackrose I skrev 2010-07-21 11:50:11 följande:
    Hehehehehehhehehehe

* viskar * En liten playboy-bunny med texten ( Enjoy it ) under som ligger 5 cm under naveln. Skyller på att den gjordes under fyllan av en killkompis. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Första tanken blev..... aj som fan, det måste gjort ont
  • MysTic PrincesS
    I Blackrose I skrev 2010-07-21 11:55:35 följande:
    Jag var så full så jag kommer inte ihåg ett skit om jag ska vara ärlig men jag har hög smärttröskel annars. Delfinen gjordes under nykter tillstånd och det gjorde inte så farligt ont.
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-07-21 11:52:20 följande:
    Äh, de kan få ha sitt roliga! Skrattande
    Gjorde 2 av mina gräsligt bakfull. Enda fördelen var väl att man glömde bort att man mådde som man förtjänade den sista var jag spiknykter under och njöt nästan av smärtan Drömmer
  • MysTic PrincesS
    I Blackrose I skrev 2010-07-21 11:59:09 följande:
    Hon var ju otrolig "välformad" för att vara 12år. Jag såg ut som en korsning mellan en pojke och en flicka när jag var 12år.

Nej, men allvar. Det är ändå mammans unge så länge det inte bryter mot några regler/lagar så är min personliga åsikt att man ska strunta i hur folk uppfostrar sina barn men jag skulle aldrig tillåta min dotter som 12åring sätta ut liknanade bilder på facebook. Jag har bojkottad facebook.
    Jag bojkottar inte fejjan och har inga flickor, men skulle t ex mina systerdöttrar göra nått liknande.. bort med facebook och dataförbud tills de är 18. Syrran skulle nog inte vara lika snäll {#emotions_dlg.djavulsk}
  • MysTic PrincesS
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-07-21 12:00:57 följande:
    Jag använder mina magiska krafter och de säger att någon kommer att skrika pedofili i den tråden, även om det ligger utanför den definitionen baserat på bilderna (den bruden är helt klart inte prepubertal!).
    Än så länge har dina magiska krafter fel Tungan ute

Men alla effellare är la ute och dunstar i värmen just nu.... nästan alla iaf
  • MysTic PrincesS
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-07-21 12:10:05 följande:
    Just nu gillar jag inte Familjelivs inhyrda skitmoderatorer som inte har någonsomhelst koll.
    Har dom KNARKAT eller?

-----------
    Ärende: 233059 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "Ica Maxi är nazister!!!" har plockats bort. Det är viktigt att respektera trådens ämne. Inlägg som anses Off topic i det allmänna forumet kan komma att tas bort om det anses störande för tråden. Har du frågor eller synpunkter på detta beslut vänd dig till supporten: [email protected] Här är en kopia på inlägget du skrev: "Vart är hakkorsen? i möstret, oj oj oj va hemskt.... En astekiskt solsymbol, huuuuu ska det gasas i polska fjärrvärmeverk nu igen?"
    ------------

mitt mailsvar blir:
    Har Ni brunnit eller? Solsting....

Sandlådetråd, skärp er ff, inhyrda konsulter, HA! sopor.
    Vart är den tråden? Eller är den borttagen?
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?