Inlägg från: Ulf Harrys Farsa |Visa alla inlägg
  • Ulf Harrys Farsa

Gillar vi varandra egentligen?

postar detta i solskyddstråden nu:
    ------------------------------------------------
    Utan att nämna namn så ser jag i denna tråden en outbildad, förortsboende, skuldsatt mallorca älskare, förmodligen vanligt att denna besöker diverse dansinrättningar för lite äldre, har ett svagt med ändock alkoholproblem samt tror på allt som står i Aftonbladet och/eller Expressen.

Tycker förmodligen Sodukun i Kamratposten är svår och har försökt vid ett flertal tillfällen försökt att hänga med i melodikrysset utan framgång, Partnern har förmodligen ett riktigt skitjobb och kör Volvo, inga barn (om något finns är det med en föredetta eller okänd man)

Köper gärna saker för att imponera på grannen, eller köper samma saker som grannen för att inte vara utanför.

• Ulf Harrys Farsa

Stackars Apan sover i bara blöja, hårt kramande en fuktig handduk för att svalka sig i drömmarnas land ;)
    Sötnos...

• Ulf Harrys Farsa
    M C skrev 2010-07-13 21:43:12 följande:
    Jepp, och jag tänkte exakt hela tiden "han har bamsi knullat med".
    vem vem VEM? fan ni berättar aldrig nåt för mig, DISKRIMINERING
  • Ulf Harrys Farsa
    I Blackrose I skrev 2010-07-13 21:45:25 följande:
    Hej tjejen.

Jag har TRÅKIGT. Maken är bortrest två dagar och jag blir TOKIG snart.
    bråka med mig för att liva upp lite :;)
  • Ulf Harrys Farsa
    I Blackrose I skrev 2010-07-13 21:48:02 följande:
    Anytime. Tungan ute

Var ska vi börja?
    Hmmm, IRAN! näe shit va tråkigt...
    jo förresten skit i att bråka, kan di fixa lite recept på Iranskt käk? ;)
  • Ulf Harrys Farsa

Äsch tror rose va sur på mig för att jag drog upp att alla muslimer är judehatare i en annan tråd, det var helt OT förlåt.

• Ulf Harrys Farsa
    I Blackrose I skrev 2010-07-13 21:51:14 följande:
    Äh, Låt bli IRAN idag är du snäll. Har "bråkat" hela dan idag här på FL. Får jag höra Muslim/Shiit/Ahmadinejad/jude m.m kommer jag kräkas snart...

Okej, låter bli att bråka då. Vaddå fixa? Säg vad du vill ha så skriver jag ner på en gång hur du ska göra. ÄLSKAR ATT laga mat. :)
    Jag är kung i köket, men jag måste hitta på nya saker hela tiden.
  • Ulf Harrys Farsa
    lokisse skrev 2010-07-13 21:51:29 följande:
    jag tycker att du ska börja med att ge dig pa honnom med nagon skenhelig anledning (typ att han gett up amningen utan att ens prova ) och hävda att om han inte tycker som du är han inte värd att ha barn.Skrikandes
    JAG FICK SÅR PÅ BRÖSTEN!
  • Ulf Harrys Farsa
    I Blackrose I skrev 2010-07-13 21:53:55 följande:
    Ursäkta nu får jag error i bollen ovanför halsen. Ordet HAN & Amning i en och samma mening. HUR?
    oroa dig inte Lokisse bor i tyskland, har lite problem med språket :)
  • Ulf Harrys Farsa
    I Blackrose I skrev 2010-07-13 21:56:03 följande:
    Det är lugnt. Jag är inte ens Muslim...
    good fläskrecept me ;)
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?