Faile skrev 2010-07-01 12:45:05 följande:
Var tvungen att testa nya funktionen med känsloknappen och det råkade bli den här tråden. Så då måste jag väl lämna några slags omdömen också, även om jag tvivlar på att ni ( förutom ts och möjligen idiblon ) känner till mig.
Ts - Gillar. Snäll ibland, elak ibland. Verkar rätt vettig för det mesta, även om jag tyckte du var strået vassare iklädd ditt gamla jag.
Man kan alltid lita på att du har intressanta trådar dock.
Idiblon yes - Har mot all förmodan visat sig vara den renhårigaste och ärligaste jag sett här på fl.
Snackar dynga ibland, ger totalt oförtjänta kängor till höger och vänster med jämna mellanrum, men tar lika lätt en känga tillbaka. Vettiga åsikter ibland och helt uppe i det blå ibland.
En person jag gärna skulle supa till med när som helst. Eller diskutera med, eller bråka eller vad fan som helst.
Eisa - Har blivit rätt mesig, gillade bättre förr. Tycker ändå att hon hör hemma på fl och tycker det är synd att hon visar sig så sällan.
Hellvihumle - Såg en totalt oväntad humoristisk sida av dig på ett annat forum vilket var trevligt. Här på fl ser jag dig mest gnälla dock och jag gillar inte gnäll tyvärr.
Salta banditen - Gillar mycket, när du inte gnäller.
Mad as snow - Blev "anklagad" i en annan tråd när jag gjorde en pudel, att det skulle vara för att jag hade dig som guru.
Visste inte alls vem du var då, men idag skulle jag gärna adoptera dig som guru. Du är klockren tamejfan nästan jämt.
Fidelis - Har mest sett trådar där du skriver hur mycket pengar du har, i övrigt känner jag inte direkt till dig. Ja, förutom den stora kalabaliken som var för nåt år sedan med ursäkter och annat konstigt.
MC - Gillar jag inte alls av någon okänd anledning. Vet inte riktigt själv varför, det är något med dina inlägg som får det att krypa i mig av irritation, även när jag tycker du har rätt. Kemisk obalans via skärmarna eller nåt.
Ulf Harrys farsa - Envis som en åsna och rätt kul att diskutera med.
Lövet - Gillar. Känns rätt harmlös.
Lokisse - För det mesta förstår jag dig inte alls och det har inget med eventuella stavningsproblem att göra.
Lady Dahmer - Bra inlägg ibland, men känns ofta som mycket snack men ingen verkstad, typ. Följer ändå din blogg av någon anledning.
Skrev jag trådens längsta inlägg nu? Har svårt att hejda mig när jag väl kommer igång, men det var väl alles tror jag
Vet inte om man får skriva om avreggade personer, för i så fall hade jag haft lite mer att säga

det förvanar mig inte jag har ibland känslan av att du har svart att första nagon annan vinkel en din egna och jag har oftast en helt annan syn pa saker än du. även om jag faktiskt oftast förstar din vinkel men inte haller med.