Totalt hysterisk 1 åring...vet inte vad vi ska göra..
Våran ettåring har börjat få utbrott när hon ska sova eller ligga ner...hon har varit förkyld den senaste veckan och varit tätt i näsan osv. Har varit hos dok två gånger för att kolla så hon inte har öroninflam. men det har inte visat något. Hon kämpar med näbbar och klor för att inte ligga ner, men sätter jag henne upp så hjälper inte det heller, då bara hänger hon på mig och slänger sig runt och kastar med huvudet och verkar inte veta vad hon gör eller vill. Detta är så frustrerande, för jag vet inte vad som är fel. Detta har bara pågått de tre senaste dagarna. Både när hon ska vila middag och sova för kvällen.
För övrigt har hon också börjat bli VÄLDIGT mammig..hon hänger i byxorna på mig och ska upp hela tiden..hon leker en hel del och kan sitta själv på golvet en stund, men sen är det inge kul och då kommer hon till mig och börjar skrika.
Är det någon som är i en liknande situation med sin ettåring? Kan det vara någon utvecklingsfas hon går igenom eller kanske det bara är att hon varit förkyld och hon kanske får ont i huvudet när hon ligger ner fär det blir tryck eller något...? Men då skulle hon ju inte skrika även när jag tar upp henne och bär runt på henne och försöker med allt möjligt... Ska jag kontakta BVC angående detta?
Tacksam för svar!