Anonym (trötter) skrev 2010-06-13 21:38:51 följande:
Men stackare nu känner jag mig ännu mer gnällig....

har varken ätit pencilin eller åkt ambulans,hoppas att du snart frisknar på dig.
Blodprov skulle de ta i morgon för borrelia, men enligt läkaren som frågade om jag sett ngn fästing på tån och jag svarade förvånat Nej. så verkade det som han inte trodde att det kunde bero på det. Allvarligt talat måste fästingen ha suttit direkt på tån för att det ska vara borrelia? kan den inte ha suttit någon annanstans?
Antagligen är det ngt helt annat men vad det vet jag inte, jag är bara så hemskt hemskt trött. Ont i leder, bortommnad tå, huvuvärk,yr, ont i nacken (har haft en längre tid beror nog på att jag sitter framför datorn hela dagarna) har till och med blivit öm i huden.
Jag brukar inte klaga, jag brukar inte vara orolig, jag låg i två dagar+ en julmiddagskväll med blindtarmsinflammtion då min mamma sa att det nog var dags att åka in till sjukan.
Jag ville inte åka ifrån min dotter och tyckte nog inte att det var så farligt, låg i sängen lördag och halva söndagen då min mamma sa åt mig att nu får vi nog åka in och kolla vad det kan vara.
I bilen så kändes allt mkt bättre, stolsvärmen var på och jag kände lite skam att åka in för det är nog ingenting.
Väl där så gjorde en gyn undersökning och de tog crp.
Sköterskan sa åt mig att om du vill så får du stanna över natten och ta igen dig, crp var väldigt högt och jag skulle få eget rum och tv och allt.
okej det kunde jag väll göra tyckte jag, hade inte så ont.
Två timmar senare bar det iväg till operation med vansinniga smärtor. vaknade upp och de hade plockat bort blindtarmen.
Så jag är ju ingen gnällis vanliga fall. Men vc får mig att känna mig som en hypokondriker..
Vet du vad.
Det är inte ovanliga symptom på att vara överkänslig mot strålning.
Sitter du mycket framför datorn kan det vara orsaken.
Har du trådlöst bredband?
trådlös telefon?
mobiltelefon?
Du kan alltid göra ett test.
koppla ur alla de grejerna under en vecka. Mår du bättre har du svaret där. Märker du ingen skillnad är det något annat.
Ett enkelt test.