Zozzo87 skrev 2010-06-14 21:22:47 följande:
Jag har gallstenar. Nu pga snabb viktnedgång pga sjukdom... Sen var jag och besökte en läkare och han remitterade mig för blodprovstagning imorgon. Så nu sitter jag här och vill äta...Men var tvungen att fasta 12h före... Jag har fortfarande feber idag 38.5. Läkaren tror på reuma men det tror inte jag.........Jag vill veta vad jag felar och det NU
Får antagligen veta svaren på blodprovet på torsdag är sjukskriven veckan ut...
Går huvudvärken om vid vila?? Blir den värre vid ansträgning??

stackars dig, hoppas att det ordnar upp sig för dig snabbt så att du får reda på vad det är.
Det gör ju vansinnigt ont med gallsten.
Huvudvärken går över om jag slappnar av och ligger bra, dvs jag tror att den kommer ifrån nacken då jag haft mkt problem även med denna "pust"
jag sitter hela dagarna framför datorn och har ett monitomt jobb. så kanske är det så enkelt att allt sitter i en sliten monitom kropp?
Ska nog försöka plugga eller söka ngt annat, inte lätt i dagens tid och behov av heltid och dess inkomst, men jag är inte ens 40 år och vill inte känna mig som 70 år redan, jag vill finnas till för mina barn och min man också för den delen. jag vill finnas till och orka med mig själv. livet är ju så himla underbart och jag vill kunna njuta, inte gå runt och vara så TRÖTT med symptomer här och där.
När man sen läser om alla andra som verkligen är jätte sjuka så får man dåligt samvete, men det förändrar ju inte situationen för mig. Man ska inte behöva säga till sina barn att mamma orkar inte, det kan man göra ibland såklart av verkliga skäl inte jämt och ständigt.
Man ska orka sätta sig på cykeln och ta en tur med barnen, man ska orka springa runt och stoja och ha kul, men jag vill helst bara sitta och drömmer om den dagen som man kan sova eller rättare sagt tänk om man kunde få sova i fem dagar utan att vakna.
Mina barn är inte vakna på nätterna, mina barn är inte överaktiva på något vis men visst tar barn energi, men vanliga människor orkar, det gör inte jag.
Men som sagt hittar dom ingenting så får jag försöka gå hos sjukgymnast igen, jag får ändra mina matvanor (kanske äter jag fel?) får väll försöka röra mig mkt mer även fast jag inte orkar och även fast det gör ont.
Kanske släpper allt då?
Lycka till med allt, vi kan väll hålla oss uppdaterade här, kul att skriva lite då och då.