• Svar på tråden Vilket blöjmärke föredrar ni?
  • Isabellesmamma89

själv föredrar jag Willys egna märke. Har inte provat pampers blöjor.

Liberos däremot är jag inte så förtjust i. Min dotter blir ofta blöt på kläderna, så kisset rinner nog utanför (hon är 2 månader)

• kitiara

Jag föredrar Pampers. Pampers resårlinning slår libero med hästlängder. Om man sätter på en libero-blöja när hon precis har ätit så ramlar den nästan av när magen har krymp igen. Med Pampers så töjer den sig när magen blir större istället för att sitta alldeles för hårt. 

• Eufori

Pampers bara. Liberos blöjor är så klumpiga och blir väldigt varma. Huggies sög inte upp kisset så bra och läckte.. Men beror ju också på vilken storlek barnet har ;)

• CaCC
    Isabellesmamma89 skrev 2010-06-11 22:47:23 följande:
    Rinner det inte utanför? det gör det på min dotter :(
    När hon var mindre kunde de läcka ibland, men det gjorde Pampers också. Nu sitter Libero bäst på henne, hon är 1 år gammal. Hon har en och samma blöja hela natten (hon sovar alltid hela nätter) och den läcker inte alls.
    SE HIT! kolla in min blogg! mammatill.blogg.se
  • LuViGli

vi provade Libero också men tyckte att dom var för hårda och klumpiga.. och två gånger läckte dom igenom.. Pampers har vi Aktiv fit på dan och Baby dry på natten (dottern är nu 8 månader. Funkar huuur bra som helst! När lillan föddes provade vi också Huggies och dom tyckte vi om så länge det var newborn storlek, dom var så mjuka och sköna. Men större storlekar är som Libero, hårda och klumpiga. Så vi håller oss till Pampers.

• K g

Euroshoppers är de överlägset bästa jag har provat!

• Isabellesmamma89

Tycker att både libero o huggies blöjor är små. har ju willys o de går lite högre upp över magen, så de läcker inte.

Svar på tråden Vilket blöjmärke föredrar ni?