Vilket blöjmärke föredrar ni?
Vilka bjöjor tycker ni är bäst?
Vilka bjöjor tycker ni är bäst?
Pampers! De har fungerat bäst sedan lillan var några månader fram tills nu (2 år), de är rätt höga bak på rumpan och suger upp mycket, dessutom tycker jag att dom rent generellt är mycket mindre än de andra blöjorna vi testat (coops märke och libero främst), de har "mindre fyllning men suger upp mer", de andra kändes strävare i materialet och tog mer plats..
Det sägs ju vara väldigt individuellt vilket märke som passar bäst, men vi kommer att forts. med pampers då nästa föds också!
Bara Libero.
Dottern blir knallröd och sårig av Pampers. Huggies funkar men blir lättare blött och passformen är nog inte lika bra för min dotter.
Nu är sonen bara tre veckor gammal så vi har än så länge bara hunnit prova de minsta storlekarna på Libero och Pampers, men jag väljer helt klart Libero av dessa! Även om jag tycker att Pampersblöjorna känns lite mjukare och mindre så är LIbero ändå bättre. Känns inte som att Pampers suger upp lika bra, sonen känns väldigt fuktig om rumpan när man byter blöja. Med Libero är han helt torr. Dessutom har Pampersblöjorna fastnat i rumpan på honom vid två tillfällen (bajsblöja efter natten) så att jag har behövt dra loss den från skinnet. Känns inte helt OK.
Pampers!
lidls blöjor
Libero till tösen pampers till pojken. Hört att flickor sitter L bättre på å tvärt om. å stämmer på mina barn
liberos har funkat bäst o de enda blöjorna som sonen ej fick blöjeksem av.. Huggies blöjor var skiitdålig läckte igenom varenda gång då sonen var bebis.. Pampers blöjor fick han stor eksem vid blöjkanten
Hemskt sen fastnade nätet i rumpan varje gång han hade bajsat. Liberos är bäst... Nån enskaka olycka men de är för blöjan hamnat snett eller snoppen ligger fel. Annars kanon
Pampers och huggies nu när det är byxblöjor, när han var liten tyckte jag lidls märke var bra... Toujours?