Lea87 skrev 2010-10-01 16:37:16 följande:
Hej! :)
Jo, jag tänker också mycket på hur det kommer bli för Theo när det är dags för förskolan/skolan,
men som sagt, det får man ta när det kommer.
Allt är mycket bra här, lillen växer så att det knakar, livet som mamma är underbart! (han är min första)
Vi bor strax utanför Stockholm, i en förort som heter Huddinge.
Har du varit mycket hos läkaren med den lille? Vi har fått många kallelser till läkare, både öronkliniker och till plastikkirurgen och all information man får är mäktig.
Sjukt trevliga och professionella läkare har vi träffat, men det dyker alltid upp frågor som man glömmer bort att ställa.
Vet du hur det är, växer det lilla örat? Eller stannar det som det ser ut nu?
Hur är allt med er?
Hej igen:)))
Vi har inte varit på många läkarkontroller, en gång när han var 3 månader och det var då vi fick reda på vad han har för någonting (vi fick ingen information på BB trots att jag frågade så visst blev vi oroliga eftersom vi visste inte varför han föddes sån). Sen har vi varit på hörselkontroll för en månad sedan och nästa gång vi ska träffa en läkare är om ett år (också hörselkontroll) om dem inte kallar oss tidigare. Här i Malmö har dem mycket bra läkare, det kommer barn från hela Europa för att operera öronen.
Det lilla örat växer, det måste väl men det blir aldrig lika stort som det andra.
Annars mår vi bara bra, Maddox växer som bara den, tror nästan att ahn börjar gå snart, han blir 8 månader den 16:e. Storasyter gick när hon var åtta månader så jag blir inte förvånad om han gör det också.
Ha det bra!!!!