Frannyfine skrev 2010-06-13 11:26:22 följande:
Det låter ju bra! Du råkar inte ha några bilder från tex hur stranden ser ut för att kunan dela med dig elle?

Jag har googlat som en dåre men det är så svårt att få en uppfattning om avstånd och hur det ser ut. Vi har ju Leonberger 2 st så vi har ju inga stoppa-i-cykel-korgen hundar så det är bra att kunan planera liet

vi hade newfoundland så det var samma sak där =) nej tyvärr så har jag inte, det var före digitalkameransdagar jag var där sist så jag kan inte garantera att det ser likadant ut där fortfarande. men skulle ni inte trivas när ni komemr dit så finns det ju fler campingar på öland som tar flk med hund. finns å du både kan ha stuga och husvagn. vet en uppe vid långe jan och så en som är en bit efter eriksöre camping. alla 3 tycker jag varit helt ok faktiskt. det vart bara att eriksöre blev en favorit.
den efter eriksöre är nog mysigare när man har barn för där var en stor lekplats. ska se om jag hittar vad den heter måste ringa mor och fråga vad dom olika heter för jag minns bara namnet på eriksöre.