Bröstförstoring
*Vilken klinik valde ni och varför?Art clinic för att deras chefläkare är hur duktig som helst! det va han som utförde operationen (Göteborg)*Vilket implantat valde ni och varför? Hallongele...det är helt enkelt bäst!
*Droppformade eller runda och varför? jag valde runda! tyckte de va snyggast så, har lagt implantatet bakom bröstmuskeln vilket de endå ser mer naturligt ut!
*Vart sitter ditt snitt och varför? snittet sitter under bröstet! pga att min läkare sa att de är betydligt mycket bättre så.
*Hur mycket CC la ni in och vilken storlek på brösten hade ni innan och efter? jag la in 310 i varje! hade ganska stora bröst innan...så nu handlar jag bhar på CHANGE då jag har stolek 75 F efter operationen...men nu när jag är gravid har jag 75i (jätte jobbigt) men men
*Hur mycket kostade er op? 40.000kr man betalar ju oxå för för en bra läkare! man ska ju verkligen inte ta de billigaste man hittar..kolla bl.a upp läkaren på socialstyrelsen så att han/hon inte har några prickar...
*Komplikationer? Inga alls!
*Hur lång livslängd är det på ditt inplantat? det beror på..men kanske 20 år tror jag..är inte säker
Lycka till =)